Sizi umursamadığını ve dalga geçtiğini söyleyen kişinin gelip kıskançlık yapması size ne düşündürür?

Bana o kişinin ne istediğini bilmeyen ve karşısındakine saygısı olmayan bir çocuk olduğunu gösterir.
Sizi umursamadığını ve dalga geçtiğini söyleyen kişinin gelip kıskançlık yapması size ne düşündürür?

Bana o kişinin ne istediğini bilmeyen ve karşısındakine saygısı olmayan bir çocuk olduğunu gösterir.
Değer verdiğimi kıskanırım, sadece çekememezlik değildir kıskanmak.. Bu yüzden farklı algıladım soruyu..
Ulaşamıyordur, elde edemiyordur ondan dolayı umursamadığını söyler, ters psikoloji..
Ters psikoloji ters tepti desene 🤣 gözümden düştü o kişi bence öyle değil eğlenmek amacindaydi artık sıkılınca da böyle bir şey yaptı 🤔 birine gelip de umursamıyorum dalga geçiyorum deyip olumlu bir şey beklemek çocukluktan başka bir şey değil
Öyleyse çocukluk tabi, ben farklı algıladım soruyu. 😅
Böyle insanı direkt şutlamak gerek
Sen nasıl algıladın ki soruyu 🤣
Yazdım ya 😅😅
Ne yazdın 🤣
Görüşümü okusana 🙄😅
Okudum 🤣 ama ne olarak algıladığını anlamadım yine 🤣
Bence gayet açık ya, tekrar tekrar okudum..
Diyorum ki sevdiği için kıskanıyor ama ulaşamadığından da umursamıyormuş gibi davranıyor 🙄
Heee sen onu diyorsun şimdi farklı mı düşünüyorsun ki 🤣 benim ayarlarımı bozdun 🤣
Sen açıkladıktan sonra algıladım soruyu 😅
Ayar bozmak bizim işimiz 😅😅
Ayarlarımızla niye oynuyorsunuz hanımefendi 🤣
Kendiliğinden oluyor 😅
İsteyerek bilerek yapsam o zaman gör diyorsun 🤪
Yapamam ki, beceremem 😅 Olursa kendiliğinden olur 😀
Doğuştan gelen bir yetenek daha kontrol edemiyorum diyorsun 🤪
Yok Estağfirullah, öyle bir düşüncem yok 😄
Ayar bozmak bizim işimiz diyordun 🤪
Fırsat bulmuşum değerlendireyim dedim 😄
Hahha fırsat istifade etmek dedikleri bu oluyor o zaman 🤪
Cevap
3Cevap
Muhtemelen egoisttir
Narin egosunun ne kadar çabuk incindiğini fark ederim 😃
oooo çok ağır oldu attı ve gol oldu :P
Bu konularda ne istediğini bilmeyen insandan uzak dururum. Umursamam görmezlikten gelirim.
En doğrusu ☺️
Umursamadıgı ve dalga gectıgı kısmı kolpaymıs derim. Duygularını bastırmak için uydurduğu şeyler
Sanmam gayet ciddiydi bence ne istediğini bilmeyen biri
Ne seninle ne sensiz olayı yani 🤔 yorucu be bro
Hiç değil kendi iç dünyasında yaşayan istediğini yaşasın bana yansıtmasın ☺️
Gerekenı yapmıssın sanırım bro 😃
Geçmiş olsun diyeyim
İnsan insanı yormayacak bunu bilir bunu söylerim kardeşim
Yük diyorum onlara ben. Taşımanın hiç bir anlamı olmayan yük
Valla yük olması için o kişinin hayatinda bir ağırlığı olması lazım kardeşim bana saygısı olmayan dalga geçen kişinin bir gram ağırlığı olamaz acizane benim görüşüm bu ☺️
Heee ışığı yeni gördüm bro. Ben sandım ki bir süre beraberdınız.
Yazılımcı adamsın zaten kafanız dolu bir de bunlara vakit ayırmaya valla gerek yok.
Yok be kardeşim aşk ilişkilerinde olduğuna bakma sorunun kişilik karaktere yazsam Aşk ilişkilerine taşınacaktı 🤣 sabah 5 de yattim sabah 9 trip yedim 🤣 umursamıyordun madem sessizce dur lafının arkasında dur
Kategoriye bakmadım bile 😂
Trip mi hem de sabah sabah nasıl bir sınanma bu ya 😂
Bir de telefona uyandım 🤣 ne güzel pinekleyecektim 🤣 gözümün sabah perdesi inmemiş net göremiyorum trip yedim 🤣
Güne puanım 10/1 😂
Düşündüm de yok be bro istemezdim ya 😂
Haha başlangıç böyle ise sen bitişi düşün 🤪
Yok bro valla düşünmeyeyim zihnim göl suyu olur 😂
Bir de ben bugünü yaşayacağım 🤪
Bro telefonu kapat devril uyu bence. Ölü taklidi yap , hiç olmadı serumlu kol fotosu at 😂😂
Hahaha güzel fikir öldüm ruhuma El Fatiha diye yazarim üstünede, Allah rahmet eylesin ölmüşsün diye ararlar hahah düşündüm de 🤣🤣
Öldün mü gerçekten , işine gelmeyınce hemen öl zaten , kime diyorum diril 1 mesaj bile olsa cevap yaz falan 😂😂
Hahaha yok ben de ya hep ya da hiç prensibi var 🤣
Bro karşında ki arkadasta yok o işte sorun o 🥺
Heee pardon ben şimdi anladım 🤣 bakma benim de içim rahat etmiyor normalde ama bazı zamanlar içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Bazen yoran müşteri oluyordu korona oldum 2 hafta yokum diyordum şimdi diyecek bir şey de yok 🤣
Dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanıyordur.. hayatın sillesini yemesi yakındır
5'te yatıp sabah 9 da trip yemek gibisi yok 🤣 katılıyorum görüşüne
Sözlere değil davranışlara bakmak lâzım.
O yüzden kıskançlık başka bir evre.
Beyni gelişmemiş derim 🤣
İnsanların zeka duzeyleriyle dalga geçmem bilirsin olgunlaşmamış derim ☺️
Dengesiz olduğunu
ergen oldugunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?