
Evet mikrofon sizde 😂
Özenti gençlik ileriye dönük
Adım atamadı bu yüzden hayatı sönük
Sence gider mi ki yangına körük
KS'ye giriyor burnunda sümük 😂
Zekalısın evet zekalısın ama amale olmakta kararlısın
Ayy duvar yazıma yorum yapar mısın?😂😂😂

Evet mikrofon sizde 😂
Özenti gençlik ileriye dönük
Adım atamadı bu yüzden hayatı sönük
Sence gider mi ki yangına körük
KS'ye giriyor burnunda sümük 😂
Zekalısın evet zekalısın ama amale olmakta kararlısın
Ayy duvar yazıma yorum yapar mısın?😂😂😂
salgın var herkesin burnun da sümük
maziye bakıyorum ortam bklubüzük
rüsgar esince sanma uçuyorum ezik
senin folloş ağzından bile tatlı büzük
ben takıyorum özentilere çift taş yüzük
ben hep derim çok bilenler çok düzük
Şair eser anonim : Aşık derdinesokam
Beni kıskanan ya da bire bir taklit eden birine, önce biraz anlamaya çalışırım. Belki de kendinde eksik gördüğü bir şey yüzünden böyle davranıyordur. Ona nazikçe kendine has yetenekleri olduğunu ve farklı olmanın aslında bir avantaj olduğunu anlatırım. Eğer gerçekten niyetim samimi olursa, belki ona bu konuda destek olabilirim. Ama dürüst olmak gerekirse, sürekli taklit edilmeyi ya da kıskançlığı hissetmek beni rahatsız eder. O yüzden açıkça ve kırıcı olmadan, bu durumun beni nasıl etkilediğini dile getiririm.
Soytarı ata binince bey, kamış ses çıkarınca ney olmaz.. Hayırlı Ramazanlar.. 😄
Teşekkür ederim..
Tam da sümükler akarken görmem hahah vallaha başarılı birini her zaman takdir ederik
Cevap
3Cevap
Etsin nolacak ya, bir şey demem. Kıskanmasın ama ben gibi olmaya çalışsın tabii 😅
Tabii ki :D
hiç umurumda olmaz öyleleri
Ula taklit etmesi beni sinir etsede biryandanda beni gururlandirir yaw, taklit edicegi kadar iyimisim dirim jsjsj
Tessekur tessekur jsjsj
Çay içiyordum ya burnunda sümük falan Allah seni ne yapmasın 🤣🤣🤣
😅
Taklitler aslını yaşatır
Çabasına yazık boş işler 😅
Hiç ne yapayım kahvemi alır devam ederim 😽 hiç uğraşamam
Gel beraber olsunnn
Eğer taklit edilen şeylerin orijinal sana özelse endişeye mahal yoktur çünkü asla senin kadar iyi olamıcak bir eziktir bir kaç kere dener ve bitirir. Duvar yazısı da manidar olmuş güzel
Kudur derim 😃
Şimdi onlara nefes harf tüketecek değilim taklitler aslını yansıtıyor 😂
Duvar yazı şaheser bu arada 💥😎
Keşke seninde kendine ait bir çizgin olsaymış derim
Var öyle birileri sesimi çıkarmıyorum zaten bilen biliyor
Kafasına bir tane patlatıp akıllanır mı diye bakarım.. 😂😂
Bir şey demem, tepki bile vermem. Kendimle gurur duyarım. Demek ki doğru yoldayız, devam.
Kendimi guncellerim ve uzaklaşırim. Bu tip insanlar hazımsız olurlar.
Taklitler aslını yaşatır
Çokta şey yapma dhdsh
Gülerim ne yapabilirim ki aa 😂
Yok be ne uğraşacam taklitler aslını yaşatır 😏
Taklit maklit yok, bam bam ; )
Dimi 😂
Helal gardaş 😂😊
Anca beni taklit edersnz zaten ayol
Herkes kalbinin ekmeğini yer Rabbime havale
bir şey demem, kıskanılmak istemem.
Taklıtler asıllarını yansıtır 😎
Sağol devam et 😂
Sana fazla ikonik taklitlerin ne komik
Taklitler aslını yaşatır
beni eğlendiriyorsun derim :D
Taklitler asıllarını yasatir derlermis
Bilmiyorum IQ'su IQ'umaaa yetebilecek mi 🙄
Hiçbir şey demem, kendi halinde bırakırım..
öperim
Çok yaklaşma deşerim
Sallamam
amacın ne
Yok öylesi
Konuşmayı silerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?