26 yaşındayım ve henüz bir ilişkim falan yolmadı, neden?

26 yaşındayım. Okulumu okudum kendi işim falan var. üniversite yıllarında da hiç olmadı denedim fakat yok olmadı. bi yerden sonra bende mi sorun var. hep düşünüyorum. aktivitelerim var. gezerim dolaşırım ama artık bunları birisiyle yapmak istiyorum. Belki yaklaşımım yanlıştır. veya tip olarak kötüyümdür. bilemiyorum. bir kız var şuanda dedim kahve içelim diye hafta sonu arkadaşımlar buluşmam gerekiyor dedi. haftasonu iki günde mi buluşucak yani? Tip olarak böyleyim. " www. instagram. com/goktugsmi/ "nolur bir fikir veya öneri söyleyin.

26 yaşındayım ve henüz bir ilişkim falan yolmadı, neden?
Cevapla