Yeni evliyim ve bekarken hemen çocuk yapanları çok kınardım?

Neden hemen çocuk yaptılar ki biraz yapmasalardi felan diye ama evleneli 2 ay oldu içimde hep bir bebek sevgisi var acaba kınadığım icin mi böyle düşünüyorum

Yeni evliyim ve bekarken hemen çocuk yapanları çok kınardım?
Cevapla