Çocuk yapmak için evlendim. Çocuğum da oldu, artık boşanayım mı?

1.5 yıl önce evlendim, 6 aylık çocuğum var. Çocuk olduğuna göre görev tamamlandı sayılır. Artık boşanayım mı? Yoksa hazır evliyken bir çocuk daha yapıp öyle mi boşanayım ya da çocuğun 1-2 yaşına gelmesini mi bekleyeyim?

Saçma sapan cevap yazacaklar için: Evet, çocuk yapıp boşanmak için evlendim. Çünkü canım öyle istedi, öyle uygun gördüm. Kadınların kararları sorgulanmaz, kadın düşmanlığı yapmayın.
Çocuk yapmak için evlendim. Çocuğum da oldu, artık boşanayım mı?
Cevapla