Bu çocuk benden hoşlanıyor mu nefret mi ediyor anlayamıyorum?

Bakın uzun zamandır bir ofiste çalışıyorum düzenli olarak biri var rütbesi benden kat ve kat üstün ven yazık normal çalışan biriyim. İlk zamanlarımız kedi köpek gibiydi ilk 2 yıl birbirimizden gerçekten tiksiniyorduk. Sonra birtakım olaylardan ötürü normal standart konuşmalarımız olmaya başladı ama sadece ofis içinde onun dışında hiç bi şekilde konuşmuyoruz mesajlaşmak vs. olsun. Bu hödük insan müsvettesi son zamanlar son 1 ay diyim yaptığım saça giydiğim kıyafeti küçümseme. Beni gördüğünde ıyy diyip tiksinç surat ifadesi yapmaları. Tabi o yapınca bende yapıyorum. Ben biraz sert kavgacı bir kızım ama ofiste gayet normal davranıyorum lakin ona rağmen kullandığım bir kelimede bile bana laf sokup küçümsemeye başladı. Sürekli saçma şekilde sorgulanıyorum. Bazen çok naif bazen benden tiksiniyor. Ve artı olarak bu beyefendi hergün başka kızlarla yatıp kalkan bir insan. Ve bir şekilde bildiğim için bende her seferinde bana laf söylediğinde iğneliyorum. Kendi en çok bilmiş insan. Benim bazı kelimeleri söylememem gerektiğini söyleyip kendisi o kelimeleri kullanıyor. Aptal yemin ederim o rütbe olmasa onun ebesini s…. Neyse sakinim ben bunlara dayanarak benden hoşlandığı ve kimsenin anlamaması için beni hep küçümsediğini düşünüyorum. Çünkü benim gibi bir kızla daha önce hiç tanışmadığını hareketleriylede belli ediyor. Alışmış dışarda bulunan kaşarlara ben ters yapınca put gibi kalıyor.

Bu çocuk benden hoşlanıyor mu nefret mi ediyor anlayamıyorum?
Cevapla