Evin borcu kapansın diye tektaşımı bile verdim ama ev kocamın adına olacak. Haksızlık değil mi? (Sayfa 2)

Evin borcu kapansın diye tektaşımı bile verdim ama ev kocamın adına olacak. Haksızlık değil mi?
Cevapla