Yani bişeyler hissettiğini anladiğinda ve bunu ona sõylediğinde cevap olarak neyi duymaktan korkarsin?


Niye korkayım onu anlamadım. Evet de diyebilir hayır da diyebilir. Aranızda bir şey olur bir aşk ilişki falan kaybetmekten korkarsın. Hoşlandığın her şeyden korkarsan içine kapanık cesaretsiz biri olursun.
👍👍👍
Genelde kimseye nedensiz his duymuyorum. sevgi görürsem zaten karşılıklı olur
👏🏼👏🏼👏🏼
Kızların meşhur lafı sadece arkadaşız olur 😂
Cevap
5Cevap
aynı şeyi hissetmediğini duymak korkutucu olurdu çünkü hissediyorsan bir şekilde çıkarımlarda bulunuyorsun aksi çıkması üzer yani..
Çok teşekkűr ederim 👏🏼👍
Sadece arkadaşız 🥹
Aynn tesekkůr ederim😌👌
:)
Ama kelimesinden, içinde ama geçen cevaplar güzel olmuyor kaptan.
"Seni arkadaşım olarak görüyorum" cümlesi en çok can sıkıcı olandır heralde. Ben duymadım ama.
👍👍👍
Karsimdakinin hisleri olduğunu anlıyorsam yolunu açarım. O yüzden ortada bir şey yoksa açılmam. Ben açıldım diye aşık mı olucak bana
Yeni tanıştığım olsun olmasın birşeyler hissetsemde karşımdakini tartıp ölçmeden bunu dile getiremem. Bana bi işaret lazım😃
👏🏼👏🏼👍
"Ben seni arkadaş gibi görüyorum. Senden beklemezdim" 😂
Hiçbir hissin olmaz
👍👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?