Yaşadım ben de, buna engel olamayız ki. Bir kadın benden ayrıldıysa elbette benden sonra hayatına bakacak. Severek ayrıldım üstelik, elbette onun başkası ile olması insana acı verebilir. Senin doyamadığım bir insana başkasının dokunması, sarılması, sahiplenmesi ruhunu acıtabilir. Ama o mutluysa sen üzüldüğünle kalırsın.
hepimiz acı çektik hepimiz öfkelendik ama yine de kalktık büyüdük yine de teşekkür ediyorum ona beni büyüttüğü için ve kalkabildiğimiz için teşekkür etmeliyiz onlara.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hiç bana göre değil. Ben benim olanın sadece benim olmasını isterim. Benden sonra başka birisiyle görmek istemem.
kalp ağrısı, acı, bıçak yarası, sinir, stres, kısacası bütün duyguları yaşıyorum.
Değmez kardeşim ya değmez, onun belki umurunda bile değilsin.
@HanBatur belki bu cocugun sevdiği kız senin karşına çıkacak ve sen bilmeden sevdiği kızla flört etmiş olcaksın yapcak biaey yok ki hayat bu
Yaşadım ben de, buna engel olamayız ki. Bir kadın benden ayrıldıysa elbette benden sonra hayatına bakacak. Severek ayrıldım üstelik, elbette onun başkası ile olması insana acı verebilir. Senin doyamadığım bir insana başkasının dokunması, sarılması, sahiplenmesi ruhunu acıtabilir. Ama o mutluysa sen üzüldüğünle kalırsın.
@HanBatur eyvallah kardeşim
hepimiz acı çektik hepimiz öfkelendik ama yine de kalktık büyüdük yine de teşekkür ediyorum ona beni büyüttüğü için ve kalkabildiğimiz için teşekkür etmeliyiz onlara.
Benleyken yaşamaya çalışmasın da benden sonra ne yaparsa yapsın işi rast gelsin.
herkes kafasıan göreyse çokta takmamak lazım alan razı veren razıysa
Böyle bir hissi yaşamak istemem bilmekte istemiyorum
Niye tapulu malım mı olacak karşımdaki? Sevgilisi illaki olur illaki birşeyler yaşar
Önemsiz gördüğüm için sevgili olma muhabbetini istediğiyle olabilir
Hayat devam ediyor tercih meselesi karışmam asla ne yaparsa yapsın
Tecrübeli olması güzel bence
Adam başkasına da gidiyor anlamiyormusun
Gitsin. Bende giderim
Hayır neden kalbim yaralansın
Garip
Sonuçta gitmiş yani
Ama senle iliskisi oldu insan ister istemez sever asik olur sonra baska kadini altina almasi dusuncesi bile yaralayaci
Beraber grup yaparız belki😝
Yaptın demek
Yok yapmadım ama ilerde belki
Neden bu aşağılayıcı seyi yapmak istiyosun yapma!!!
Kabul. etme aslaaa
Bu adamla yapmamki zaten. Tanımadıklarımla olur.
Aşağılıktan zşyade merak. Yapmak lazım bir defada olsa
Inan kendini degersizlestiryosun yazık uzuldum aklin8nbasina al!!!
Benim değerimi zevklerim neden düşürsün ki. Tercih meselesi. Her kadın ister bunu ama yapmaya cesaret edemez
🤢
Allah akıl fikir haya versin amin inşallah
Tamam kanka
bu benim başıma çok geldi
Çok umursamam doğrusu
değişik memeler görme hakkımız engellenemez
Uzun zman oldu yapiyodur illaki
ağır bir travma :(
Aldatmaktan mi bahsediyosun
Hiç bir sey
Hayat devam ediyor