AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Huzurlu bir hayat istiyorsan uygun bir dille kırmadan ayrıl.
nE evlenme teklifini mi beyenmemiş puahahah sdlşkfkdsşfkşsl olm nerden buldun bu kızı
Memnuniyetsiz insanı memnun edemezsin.
Baştan belli etmiş kendini. Yoluna bak derim.
Kusura bakma ama s*ktirsin yani. Zırt pırt teklif mi edicez.
Memnuniyetsiz bir insanı memnun etmek çok zor. Bu şekilde bir ilişki yürümez ilerde daha büyük sorunlar olabilir ama yine de sen bilirsin
Yani kusura bakma ama 4 yıl neden kızı iyice incelemedim bu kadar cadaloz bir tipse boş ver
Kız istese en kötüsü olsa bile beğenirdi bence başını yakma
Evlenme teklifi kimisi için önemlidir. Ben de onemserim basit olursa kirilirim ama bağırıp çağırmak ne ona anlam veremedim açıkçası. Biraz huysuz gibi
sızın gıbı olsa ona x2 yapardım ama bu öyle değildi, cıceklerı yırttı attı, yuzugu fırlatmak ıstedı...
O zaman değer vermiyor sana, ben olsam kırılırdım ama belli bile etmezdim ya da dolaylı olarak ima ederdim. Seven sevdiğine bu tavırları sergilemez uzulecegini tahmin etmeliydi
evet
Allahım yarabbim ya erkekler saf ya da kızlar gerçekten şeytan
Çöz ipini gitsin. Kesin başka konularda dert olur başına
Daha bu zamandan hakaret kötü söz varsa hiç siz boşuna evlenmeyin
Böyle bir kadınla evliliği boş ver bakkala bile birlikte gidilmez.
Sence? Boyle bir kadinla o noktaya gelebilmen bile sasirtici
Yol yakınken ayrıl aynı evın ıcınde yapamazsınız memnunıyetsız bır kız sen elınden gelenı yapmıssın
Evlenırsenız bıle ayrılıkla bıter
Aslında bunlar işaret yol yakınken yinede sen bilirsin
Gururumu kimse kıramaz.
Onu oracıkta gömerim.
Bas s…ktiri.
Bence vazgeç eğer onun için senin düşünüp bir şeyler yapmış olman değil de gösterişleri şeyler yapıp yapmaman önemliyse vazgeçmelisin ömür boyu devam eder bu düşünceleri
Hocam gunaydin iyi sabahlar. Memnuniyetsiz biriyle hayat surdurulmez en fazla cehennem edilir. Gorunus yapmayi seven, sirf birilerine anlatip hava atayim diye o kadar sacma seyleri normallestiren biriyle hayatinizi gecirmeyin. Bu size zarar verir. Evlenirseniz sonu belli az cok tahmin edebiliyoruz. Birakin kendi gibi birini bulsun.
Geeçek yüzünü görmüşsün sakın evlenme çok sürmez bir kaç ay sonra yalandan şiddet gördüğünü söyler boşanmaya gider altın tazminat nafaka herşeyi alır, akıllı ol
Her ne olursa olsun 4 senenin hatri var ve kalbinize hurmet etmek icin susun. Bunun cevabini biliyorsunuz zaten herkese ilan etmek gereksiz geliyor bana.
İnsanlar üzgünken bunu yapabiliyor misal ben nefret ettiğimi söyledim ona içime dokundu dedi sonra sakinleşince açıkladım üzüldüğüm için demiştim sadece vs diye
Kardeşim. Yok yakınken dön.
Allah sana bu kızın gerçek yüzünü önceden gör diye çıkartmış.
Karar senin tabii. Ama genç yaşta yakma başını derim
beğenmezse kendir bilir herkese 1 kere edilir evlenme teklifi öyle sanmasınla kıcında gezeceklerimizi iyi düşünüp karar versinler hayır dendiyse bitmiştir
Bu ne biçim davranış ya biz sevdiğimiz olsunda evlilik teklifi aman aman eksik kalsa da olur deriz etmişsin işte ne güzel hep daha fazlasını istemek zarardır
Tamamen şımarıklıktan başka bir şey değil. İlişkinin sonunu iyi görmüyorum, yol yakınken ayrıl derim ama yine de senin bileceğin iş.
Sen alttan aldıkça ilerler ama sen de hakkını aramaya başlayıp sesini çıkarırsan çok uzun sürmez. En iyisi yol yakınken terk etmek
Sevgilimin evlenme teklifini beğenmediğim için ayrılmak istiyorum. Sizce başkasıyla evlenmeli miyim? Bu soruyu soran senin sevgilin sanırım :)
Herhalde ya da trol sorular iki hesaptanda farklı hikayelerle açılmış bende bu yorumu arıyordum
@umixx34 Buradan tanışmış 2 sevgilide olabilirler inandım ben bi :D
Oda olabilir yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor bu olsa gerek 😅 mantıklı bı düşünce
@umixx34 yok kardesım tanımıyorum ben bu kişiyi , şimdi arkadasımız yazmıs... bence benım soruya karsılık yazılmıs olmalı trol...
Tanımıyorum bu kısıyı... sanırım benım soruma karsılık geyık olsun dıye yazmıs olabılır...
Hee anladım , belkide kader ortağındır bi çay için :D :D
Hmm anladım kusra bakmayın fakat size bir şey demek istiyorum bu kişi için değmez yani öyle biri eşin olsun istermiydin seni her halinle her yaptiginla seven biri gibi gözükmüyor
O kişiyle yollarinizi ayırmanız en iyisi yani teklifi bu şekilde istemiyorsa ilk önce kabul eder sonra da ya ben böyle düşünmemiştim fakat olsun der veya farklı bir şekilde yapmanı istiyorum eğer istersen bu benim için özel bir an diye nazikçe belirtebilir hemen kızmaya bağırmaya başlıyorsa evlilik de yürümez
Yok bence o tamamıyle sallama olmus, parkta cekırdek falan bahsetmıs.. benım yasadıgım bu degıl... bızım canımız acımız.. bır tanesı de herhalde bu yazdıklarıma ınanmayarak böyle yazmıs..
@umixx34 Aynen öyle canım kardesım.. nişan asamasına gelmısız set ıstedı.. tamam dedım.. ben burdan alırım sana dedım bulamaz ısem gelırım ıstedıgınden beraber alırız dedım.. ben modellerı aramaya koyuldum onun begendıgı tarzda bulamadım.. fotolarını da attım bana dıyor kı ' sen ucuz olanlarına baktıgın ıcın bulamadın ' öyle agrıma gıttı ki bu söz... aılelerımız dahı tanısmıs herkes onu cok sevmıs ama yaptıkları saygısızlık...
ne mutluluk bekle ne de huzur, sadece önüne bak ve devam et aga, geçmiş olsun.
Ne istedigini bilen birisini bul bu bi işaret ileride seni bile begenmez bu kişi.
Çok doğru bir yorum , katılıyorum ☝️
Başlığı okudum gerisine bakmaya lüzum görmedim bile.. Koşarak uzaklaş...
Allah size sabır, sevdiğinize insaf; her ikinize de mutlu bir evlilik nasip etsin.
Yol yakınken dön şimdi bunları yapan ileride aileni de aşalar gözü yükseklerde karşına seni sen olduğun için seven çıkar.
Sadelik Guzeldir. Begenmemek ayri kufur etmek ayri. Karar sizin ama bana boyle tepkiler garip geliyor. Onemli olan bir birini sevmek.
Devam eden erkeğin gururu yoktur
Haklısın kardesım.. böyle bır ınsan ıcın değmez.. öne bakma zamanı...
Hakkında hayırlısı inşallah
Anlamıyorum biz mi çok değersiziz yoksa bazı kadınlar mı çok değerli. Kötü bir şey de demek istemiyorum ama tavrı çok yanlış. Seviyorsam, evlenmek istiyorsam basit bir yüzük yeterli.
Ne kızlar var yaa 😂hala da peşinden koşuyorsunuz böylelerinin
Sevdiğin falan yok sırf başlamış ilişki devam etsin yenisini bulamam diye sürdürmeye çalıştığın bir ilişki işte çok sevdiğim falan yok sadece bitirmeye yüreğin yok
sen ne dıyorsun? ne alaka...
Ne okuduysan o sevdiğin falan yok sırf bitirmeye yüreğin yok laf olsun diye ilişkiyi yürütüyorsun işte
bitti ki..
O zaman niye dert ediyorsun
Her yaptığın şeyi eleştirecek, bunu ostermusin bazen kalp kırıcı olabilir.
canım yaaa bulmuş evlenecek birini teklifi beğenmemiş gitmez yol ver
Yakma başını.😃
Engelle gitsin
haklısınız... degmez böyle insan için...
Delimisin kaççç hemen. Sakin evlenme
abim kaç kurtar kendini
Yakında seni beğenmez kaç kurtar kendini
Basit buldu hakaret etti? anında ayrıl
Bi yere gitmez kac kurtar kendini
Yol ver gitsin beğenmemekte ney
Yol yakınken dön reis
İkinci teklifi istemesi ne kadar sacma
fazlasıyla dayanmış sabretmişsin
Böyle kızları çok arıyor musunuz?
Yol yakınken vazgeç, kendine yazık etme.
Yol ayrimina gider anlattiklarina gore
Bundan olmaz ayrıl
Ayrıl ondan mutlu olmiycaksin
Kııçına tekmeye gider
Ikinci teklifi yapıver sen de
Gitmez gibi o ilişki.
Onu bırakırsan şimdi senin yüksek değer olduğunu anlayacaktır.
-Redpill
Borderline kişilik bozukluğu falan olabilir mi?
Toksik birisi falan olabilir mi?
Seks için mi evleniyosun
yok sevgı ıcın , aile saadeti ıcın ama bununla olmaz bunlar.. hatta seks te olmaz..
Senin kafanı skyim
@Sirac147 adam akıllı konus, terbıyenı takın... merak etme bıttı salladım gıttı.. işim olmaz...
Sana demiyorum yorumu yazan kadına diyorum
@Sirac147 özür dilerim kardesım senden , o da ayrı bı acıdan bakmıs :)
Özrün kabul edildi
@Sirac147 :)
@sirac147 ananı da zamanında çok skmsler allahin ergeni
Anandan belli ALLAHIN acizi o kadar acizsin ki ilk önce ana bacı küfr etmüyi biliyorsun
Ergen sensin
Hadi ablacım isine git yasitlarinla eğlen 23 yasinda insanlar isin olmaz senin
Burinci 21 yaşım var ve beyin yaşı ve tecrübe olarak düşünürsek abisi senlü muhattap olduəum için kendime kızıyorum hadi hoşca kal
Tamam ablasi inandim hadi işine