Yaklasık 4 yıldır birlikteyiz, ailelerimiz dahi tanıstı tabi pandemi nin de araya girmesiyle iş uzadı, evlenme teklifini sade dogal bir ortamda yaptım ama hakaretler ettı, ' basit ' buldu ve bagırdı cagırdı... bir sure sonra barıstık gururumu kenara koydum , alttan aldım sabır dedım, ben yine telafi ederim dedım... ama nişan asamasında bu öfke patlamaları yuzunden kafamda tereddut olustu , ailem in de aynı sekılde.. ve benden telafi bekledı ama hıc ıstemedım yaptıkları yuzunden ve hala ' surpriz beklemıs ' ... tatlı dil insanı yılanı deliğinden cıkarır bosuna dememısler... öyle kırıcı laflar ettı ki sonra vazgectım bir ay ıcınde uc kavga alıs verıs zamanı yap sonra benden surpriz bekle... bu sefer telafı olmayınca da kızdı.. bende ızah ettım ' senın davranısların yuzunden ne yapacagımı bılemedım ' sen buraya gıyınır gelırsın az cok bellıdır ben sana yıne yapardım dedım ıyıce sınırlendı sebebı ' surpriz ' ılk basta herseyı mahvettı, hakaretler ettı , oysa ben yıne sevgımın arkasında durdum cok sevdım ama telafı de ederdim sebebı ıse tartısmaları sırası asagılaması, hakaretler etmesı idi...
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSelamun aleykum.
Sizi sahip olduğunuz nahiflikten ve sabırdan ötürü öncelikle tebrik ederim. Bakın bu vasıflara toplumun çok büyük bir bölümü asla sahip değildir, bilesiniz. Her türlü hakarate maruz kalıp da, yine telafi peşinde koşmanızı takdir ettim hemcinsim olarak.
'' oysa ben yıne sevgımın arkasında durdum cok sevdım ama telafı de ederdim sebebı ıse tartısmaları sırası asagılaması, hakaretler etmesı idi... '' şu cümle kişiliğinizin alçakgönüllüğünü ve kanaatkarlığını gösteriyor...
Ama, karşınızda sizi anlayan, sizi hak eden, sizi kazanmaya çalışan yahut layık olmaya çalışan biri yok ki. Öfke kontrolü ve siniri krizi sorunları olan birinin bu hallerini sezdiğim anda ya huzursuzluğumu dile getirir, ya da direkt bir şey demeden keserim ben iletişimimi. Hatta karşımdaki kişi '' aaa ne oldu şimdi, sebepsiz yere, çözemedim '' bile diyebilir. Ama sebep budur, ben neden öfke patlamalarına, sinir krizlerine maruz kalıyorum? Aileler çocuklarını bunun için mi yetiştiriyor? Herkesin sorunları var, herkes ruhsal olarak dengeyi kurmaya çabalıyor ama bizler kendimizi geliştirmez, bazı zararlı duygulara ket vurmazsak asla ilerleyemeyiz. Karşınızdaki de öyle, size o kişi huzurlu ve mutlu bir yaşam sunamaz hocam. Karar sizin elbet, ben gördüğümü yazdım, hakkınızda hayırlısını diliyorum ^^
32 Yorumla
Soran+1 yılResmen tercüman oldunuz , çok teşekkür ederim 👍
- +1 yıl
Estağfurullah...
Gördüğümü yazdım, bir nebze olsun yardımı dokunduysa ne ala.
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAz önce bu sorunun aynısının tersini başka bir kız sordu. 4 senelik ilişkileri varmış ve çocuk parkta çekirdek çitlerken teklif etmiş! Kızın peşinde çok kişi varmış başkasıyla evlenicem falan yazıyordu yorumda.
Demek ki o kişi senmişsin.
KS den kimseyle evlenilmez derken şaka yapmıyorduk..!
Ya da ikinizin de birbirinizden haberi yok ve burayı kullanıyorsunuz.
En son ihtimalle bu iki soruyu da aynı kişi sordu. Fake soru yani.
Aşağı linki bırakıyorum. 👇👇👇
https://www. kizlarsoruyor. com/ask-iliskileri/q19098247-sevgilimin-evlenme-teklifini-begenmedigim-icin-ayrilmak-istiyorum? utm_source=dynamic&utm_medium=androidapp&utm_campaign=question&utm_content=q1909824705 Yorumla- +1 yıl
Az önce bu sorunun aynısının tersini başka bir kız sordu. 4 senelik ilişkileri varmış ve çocuk parkta çekirdek çitlerken teklif etmiş! Kızın peşinde çok kişi varmış başkasıyla evlenicem falan yazıyordu yorumda.
Demek ki o kişi senmişsin.
KS den kimseyle evlenilmez derken şaka yapmıyorduk..!
Ya da ikinizin de birbirinizden haberi yok ve burayı kullanıyorsunuz.
En son ihtimalle bu iki soruyu da aynı kişi sordu. Fake soru yani.
Aşağı linki bırakıyorum. 👇👇👇
https://www. kizlarsoruyor. com/ask-iliskileri/q19098247-sevgilimin-evlenme-teklifini-begenmedigim-icin-ayrilmak-istiyorum? utm_source=dynamic&utm_medium=androidapp&utm_campaign=question&utm_content=q19098247 - +1 yıl
ttps://www. kizlarsoruyor. com/ask-iliskileri/q19098247-sevgilimin-evlenme-teklifini-begenmedigim-icin-ayrilmak-istiyorum? utm_source=dynamic&utm_medium=androidapp&utm_campaign=question&utm_content=q19098247
Soran+1 yılKardesım o kişi bu soruya karşılık sormuş bende gördüm , yani o tamamiyle dalga amaçlı o kişiyi tanımıyorum bile , sallamış ordan çekirdek çitlerken falan …
- +1 yıl
Haa pardon o zaman. Karşılıklı laf atışmak gibi olmuş.
Soran+1 yılAynen canım kardesım , benim burada ciddi sorum oldu yani yaşanmış , o şahıs trol , o benim yaşadığım acı yı kırıklığımı bilmeden yapmış , belki ona da bu soru trol gelmiştir ama ben yaşadım , maalesef diyorum..
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Belki hayal ettiği gibi olmamış olabilir ama bu ona sana hakaret etme ve öyle yüksek tepkiler verme hakkını tanımaz. İstediği şey olmayınca böyle davranan insanlar seni her zaman mutsuz eder. Bi aüre sonra bu yaşadığın olayda olduğu gibi ona herhangi bişey yapmak içinden gelmemeye başlayacak, seni manipüle edecek falan. Çok tatsız. Evlilik aşamasında içinden böyle canavarlar çıkan kadınlar çok ürkütücü
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle 🙌
+1 yılMerhaba
Kardeşim yani sana ne desem boş olur işin zor sen çok seviyorsun ediyorsun ama o senin bu saf temiz sevgini hakketmiyor sen her şeyde gururunu ayaklar altına alsan sana ilerde neler yapar Allah bilir canını daha çok yakar ama inşaallah senide senide seven sevdiğin biri çıkar
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvlensem bile ayrılıklar biter gibi kız çok memnuniyetsiz ikinci evlilik teklifini istediğine göre
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIyi de bazi seyler kizlar icin gercekten önemlidir boyle seyler. Kimisi omur boyu hatırlayip, cocuklarina torunlarina anlatacagi özel anilar biriktirmek, ozel teklifler, ozel mekanlar isteyebilir. burada kiz tabii ki hatali ama sende de sorun var bence.
Benim abim mi cok ince dusunuyor bilemedim. Abim yengenin agzini ara bakayım caktirmadan, nasil bir bir evlilik teklifi, nasil bir dugun vs istermis diye beni araya sokmustu. Bende ara ara konusmalarimizda konu actim yengeme. Ben şoyle bir evlilik teklifi hayal ediyorum mesela sen nasil isterdin falan diye. Kizda anlatiyordu, bende abime söylüyordum. Abim icin yengemin istekleri onemliydi, ince düşünüyordu. Şu an evliler.
Yani bazi kizlar icin onemli. Sende kizin kizkardesi falan varsa ona sorabilirdin, ablan ne ister, ne hosuna gider diye. Yakin kiz arkadaslarina sorabilirdin. Bu gibi seyleri erkeklerin cogu atliyor. Kizlar bu gibi seylere anlam yuklerler. Sizin arabaniza anlam yuklemeniz gibi. Ilerdeki arabam şoyle bir sey olacak diye hayal etmeniz gibi kizlarda dugunu, evlilik teklifini falan hayal eder. Siz nasil ki hayalinizin disinda bir araba alsanizda icinize bir turlu sinmez, yolda gordukce şu araba benim olsaydi keske dersiniz, kizlarda der bunu.
Kizin cevresinin agzini arasaydin ona gore bütçen dahilinde bir seyler yapardin. Tabi üslup ve davranis onemli bunlari isterken. Kız eger anlattigin gibiyse memnuniyetsiz biri gibi. Tam memnuniyetsizlikte demek dogru degil. Yani ortada bir hayali var ve haliyle mumkunse gerceklessin istiyor. Bir kere evlilik teklifi aliyorum boyle mi olacakti diyor olabilir. Ama tabi bunlar daha sakin ve duzgun dille anlatilabilir. sende kizin bu konulardaki isteklerini ve hayalini öğrenmeye calisabilirdin. Kizda kalp kirmadan ben daha farkli bekliyordum diye aciklayabilirdi
31 Yorumla
Soran+1 yılInanın ıkı kardesı var onlarla da kavga ettıler konusmuyorlar hatta onlarda evden gıttı, ben onun agzını aradım tabıkı bende bılıyorum onu uzemem kıramam cunku sevıyorum... bana sade gosterıssız seylerden bahsettı , bende kalktım il dısına gıttım böyle populer fotografcıların yerı , dogal ortam hatta orada dıs cekımler yapılıyor.. gunumuz cok mutlu gecıyordu ondan da cesaret aldım... yuzuğu cıceğı bı getırdım bagırmaya cagırmaya basladı, cıceklerı yırttı... yuzuğu yere atmaya calıstı.. sizin dedıgınız gıbı guzel bır dılle ızah etseydı ınanın cok daha guzel seyler yapardım unutmadan söyleyeyım ondan 6 ay önce de dogum gunu hedıyesı gonderdım kargo da cıkolata kutusu kırılmıs fırmanın demedıgını bırakmadı, cıceklerın sayısına takılmıs... sonra evlılık teklifinde de renklerıne ve sayısına da... oysa ben onu cantaya koydum anlamasın dıye sayısı belkı azdı ama bu kadar da saygısızca davranısa gerek yoktu...
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer kendinizi işe yaramaz zayıf güçsüz , bitmiş, çirkin, tükenmiş, dışlanmış yaşama sevinci yok olmuş, o kanlı canlı kişi gitmiş, böyle ruh gibi gezen biri haline gelmiş, yorgun bir şey yapmak canı istemiyor, hissediyorsanız sizdeki o enerjiyi çalan kişiler olmuştur, eski yaşam enerjisi olan neşeli haline dönmek, şu an içerisinde bulunduğunu durumundan çıkmanızı sağlayacaktır şey de daha önceki halinize geri dönmektir. Yani bu insanlar sizi dışlayıp, küçümseyip, hakaret
etmeden önce nasıldınız neşeli , enerjik mi hissediyordunuz kendinizi hayattan bıkmamış mıydınız hayalleriniz mi vardı, enerjinizin ruhunuzun sömürülmesine izin vermeyin, bu kişiler sonra size neden soğuk, duygusuzsun , depresyondasın, ruh gibisin
der yaşama sevincinizi enerjinizi kimseye vermeyin, ruhunuzu enerjinizi, Yaşama sevincinizi kimsenin çalmasına izin vermeyin, çünkü bunun farkında olmuyorsunuz. ruhunuzu sömürmelerine izin vermeyin enerji vampiri deniyor enerji emici insanlar29 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl“Bazı insanlardan neden soğuduğumu veya uzaklaştığımı hiç bulamıyordum. Sonra şöyle enine boyuna bir düşündüm. Meğer insan, ruhunun ışığını söndüren insanlara ne yapsa tekrar ısınamıyormuş..“
Cevap sahibi+1 yılKendinize depresyon ya da itibar kaybı teşhisi koymadan önce çevrenizdekilerin aşağılık insanlar olmadıklarından emin olun.
William Gibson
'Sizi yıpratan insanlardan sessizce uzaklaşın.' - Albert Camus.
Soran+1 yıltesekkur ederım size..
Cevap sahibi+1 yılOndan Ayrıldıktan sonra, Stalk yapma, onu hatırlatan müzik vs dinleme , Rastlaşma ihtimali bulunan yerlerde dolaşma, Eve tıkılıp kalma Sosyalleşin. Yeni insanlarla tanış, arkadaş çevreni genişlet, hem , 25 senelik evlilikler bitebiliyor, siteden görüyoruz çevremizden demek ki oluru yokmuş ki, kendine bir meşgale bul hobi edin, kafa dağıt gez, onu hatırlatan şeylerden uzaklaş, Acıklı aşk şarkıları dinleme
Hayatına odaklan. Yani, yapmaktan keyif aldığınız şeyler ne ise (gezmek, kitap okumak, sohbet etmek, film seyretmek, spor yapmak, kahve içmek vb.) Çünkü, eskiye odaklanarak şimdiyi yaşayamazsınız. Sana değer veren bir insanla olmayı hak ediyorsun, evlensen çocuklarınız yanında Seni küçük düşürecek, Onurunu Gurunu Kıracak, Mutlaka ailende bir yerde, senin iyi niyetini istismar eden biri ile abla , baba, anne bakımveren, büyümüş olabilirsin, bu tarz insanlar bu tür kişilere çekilir, BilinçaltıÇocukluk yaraları iyileştirmek için benzer kişileri çeker, ya çok verici fedakar birisin, veya bu tarz kişileri , hayatına çekenler genelde, uyumlu alttan alan, fedakar, onun sömüreceği kişilerdir, maddi manevi, mutlaka sende bir menfaati var, ya çok seviyor değer veriyorsun, ya herşeyi alttan alan anlayışlı, sakin birisin, neden senin ona verdiği değeri suistimal eden biriyle olasın? Sizi yıpratan -olumsuz/negatif- insanlardan sessizce uzaklaşın.
"Bize değer vermeyen insanlardan uzak durmamızı isteyen bir Peygamberimiz var. Bunun ne demek olduğunu kalbiniz yorulunca anlıyorsunuz.
Cevap sahibi+1 yıl. Evde ona ait ne varsa kurtulun: Bir şenlik ateşi yakıp törensel bir havayla yok edebilir, ya da doğrudan çöp tenekesine gönderebilirsiniz. Kutulayıp kaldırmak da bir yöntem ama o kutu evin bir köşesinde durduğu sürece, ruhunuzu rahatsız edecektir benden söylemesi.
Onun dinlediği şarkıları, seyrettiği dizileri unutunHiç gereği yok.
Birlikte çektirdiğiniz fotoğrafları yok edin: Nedenini uzun uzun anlatmama gerek yok sanırım. Yöntemi seçmek de size kalsın.
İyileri değil kötü anıları hatırlayın: Birlikte geçirdiğiniz mutlu günleri anacağınız zamanlar gelecek ama şimdi değil. Şimdilik sadece kötüleri hatırlamaya çalışın ki, yelkenleri suya indirmeyin.
. Yeni bir şeyler öğrenin: Bir kursa filan yazılabilirsiniz. Böylece aklınız başka şeylerle meşgul olur, kendiniz için de iyi bir şey yapmış olursunuz. Hem belli mi olur, yeni biriyle tanışırsınız.
Birlikte gittiğiniz mekanlardan uzak durun:
Soran+1 yılHaklısınız, cok degerlı yorumlarınız ıcın tesekkur edıyorum tekrardan...
Cevap sahibi+1 yılDünyaları versen bile, kıymetini bilemeyecek olanlar da var.
Göreceği küçücük bir sevgi kırıntısına, seni dünyalar kadar çok sevecek olanlar da.
Hayat Senin, karar senin. Sendeki en iyiyi ortaya çıkaranlarla yakın ol, seni strese boğanlarla değil.
Cevap sahibi+1 yılSize değer vermeyen ve sizi anlamayan birine bir saniye bile ayırmayın.
- +1 yıl
Hayran kaldımm çok güzel yorum
Evlendiginizde de böyle sorunlar olacak. Hep alttan alan olamazsın. Bunu spesifik bir örnek için söylemiyorum hayat akıp giderken türlü türlü şeylerle karsilasacaksin. Bunlar olurken sana destek olan yanında görmekten memnun olacağın birisiyle evlen. Rahatsızlık duyacaksan o sana destek değil köstek olacaksa evlenme. Bunun kararını da başkalarına sorma. Biz senin durumunu bilemeyiz ne istediğini ne hissettiğini kimse anlayamaz. Kararını kendin vereceksin. Duygularını da mantığını da işin içine dahil ederek düşün iyice karar ver
31 Yorumla
+1 yılÇok saçma bir insan. Kusura bakmayın ama yani. Yapmasan yapmazdin. beğenmeyip tekrar istemek adeta bir ukalalik. Saraylarda mi büyümüş hanımefendi. İçinden bu gelmiş bu şekilde yapmak istemişsin. Bunun için kavga mı çıkarılır hele ki evlenme yolundayken. Ciddi şımarık bir insan. Bir insanda utanma olur. 2. Teklifi istiyor hanımefendi. Evlilik teklifi bekleyen insanlar var dolu. Senelerdir evli olup evlenme teklif etmeyen insanlar var.
25 Yorumla
Soran+1 yılBegemedı ben yıne yaptıklarına ragmen telafı ederım dedım , onu sevıyordum.. sevgımın arkasında durdum yıne telafı edecektım ama nişan alıs verıslerı bı basladı tartısma cıktıkca ınsanı asagılaması kırıcı konusmaları yuzunden vazgectım.. set istedı. tamam dedım... burdan bulamaz ısem yanına gelırım beraber alırız dedım , ben burdan baktım ıstedıgı tarz da bulamadım dedım yanına geleyım beraber alalım.. bana demez mi ' sen ucuzlarına baktıgın ıcın bulamıyorsun ' ordan buraya gelıyor nasıl bulamıyorsun anlamıyorum ' dedı.. gucendım ona ben o mutlu olsun herseye ragmen dıye bakarrken bunları söylemesı yuzunden cok bırıktı bende ınanın ona 2. teklifi dahı yapasım gelmedı.. buna da kızdı..
- +1 yıl
Ya sonradan görme ya da gözü aç. İnanın bana buna vilalar da verseniz eline son model arabada alsanız mutlu edemezsiniz bu kişiyi. Mutluluğun maddiyatta olduğunu düşünen birisi
- +1 yıl
Inanirim ayrıca hiç mi düşünemiyor. Benin dediğim set acaba maddiyat bakımından karşımdaki kişilere ağır gelecek mi? Kardeşim benden sana tavsiye bundan kimseye yar olmaz. Önüne kırmızı halı bile sersen beğenmez o halıyı.
Soran+1 yılEvet bakın sız anladınız örnek vereyım sureklı baskalarını kıyaslaması mesela rezidanslarda yapılan evlenme teklifi, ıste bır tanıdıgına takılan takılar , evli çiftlerın eşini alıp nerelere gıtmesı. vs.. bunlardan bahsedıyor.. sonra sorsan ' ben bısey ıstemedım ki, hersey tabıkı de maddıyat değil ' dıyor.. değilse bunlar ne..
- +1 yıl
İnanırım. Tabiki bunun gibi olanların gözlerini doyuramazsiniz. Aldittirdi size en pahalı takıları diyelim. Bunun taksitini öderken ya da kredi çektiniz diyelim düğün taki v. s için. Bunları öderken çok mu mutlu olucaksiniz. Belkide çoğu kavgalariniz bunların taksidi güzel hayat yasamadiginizdan olacak. Sonu sonra yine hüsran. Ödemeler v. s siz rahat yasayamacaksiniz. Karşı tarafı da düşünmek lazım yani azıcık da empati
abi bence bu nişan, evlilik alisverisidir aileler araya girince çevremden gördüğüm kadarıyla herkes çok geriliyor kavga çıkıyor. en basitinden diyeyim alınacak altın vs konuşuldu kız tarafından biri der ay bu kadar mı istediniz işte bizim geline şunları aldık, ay bunu almadınız mı? derken kafalar iyice yanıyor. ama evlilik teklifine böyle kaba davranması hoş değil. bir kere bir adama kendi istediğin gibi evlilik teklifi yaptırırsan kendi kendine evleniyormuşsun gibi olur. kadınlar bu aşamada çok abartıya kaçıyor o ana bırakmıyor. ne güzel işte sevdiğin adam evlilik teklifi etmiş başbaşasınız. yok illa sosyal medyada mükemmelsin bir evlilik teklifi almış gibi görünecek. gösteriş meraklısı biriyse Allah kolaylık versin ne diyelim.
11 Yorumla
Soran+1 yılsana katılıyorum...
Teklifi 'basit teklif' deyip geçistirmişsin biz o anı bilmiyoruz nihayetinde. Ortada detaylı bir anlatım yok
2. Si kızı burada şikayet edip sozde evlilik teklifi ettiğin kız hakkında "bu kızdan olur mu" diyebiliyorsun
Kız gerçekten hatalıysa bile insan evlilik teklifi ettiği biri hakkında bunları yazıp çiziyorsa ben o kişinin de karakterinden şüphe ederim.
Ayrıca evlilik teklifi bazı insanların değer verdiği bir olay eğer teklif güzeldiyse ve kız sana haksızlık ettiyse siler geçersin. Eğer teklif gercekten kötüydü ise de kızın kırilması beklentilerinin karşılanmamış olması anlayışla karşılanabilir
Ama hiçbir şartta gelip şu sitede "bu kızdan olur mu" yazılmaz. Bu sitedeki 3-5 insana göre karar vereceksen zaten evlenme o kızla.
Kız senden her şeye rağmen üzülse bile daha özel bir şeyler beklemiş. Bu seni sevdigini seni istedigini gosteriyor sadece10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmaz bi yerede gitmez. Bir olur iki olur bi yerden sonra sende yeter artık noktasına gelirsin. Evlilik olursa kendi başını yakmış olursun. Sevgi konusunu bilmem ama saygısı yok sana. Saygı sevgiden daha önemli bişey bence. Ki bu şekilde davranışları olan insan sever mi düşündürür beni
14 Yorumla
Soran+1 yılsaygı hersey sevgı bırsey.. bı de bana dıyor kı ' saygı da bıttı sevgı de ' nişan asamasına gelmısiz yuzukler alınmıs tartısma anı dıyor ki ' hersey sevgi değil, git o zaman sevgını baskasına göster ' öyle yıkıldım kı bu söze...
Cevap sahibi+1 yılYaa..
Senin açından düşünüyorum 4 yıl diyosun evet baktığın zaman uzun bi süre ama hayat hem çok uzun hem çok kısa. Daha evlilik olmadan sana böyle davranan biriyle ömür nasıl gecicek
Soran+1 yılevet.. bende sızın gıbı dusundum.. ayrılık dogruydu...
Cevap sahibi+1 yılHakkında hayırlısı
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Allah sana evlilik öncesi bunları gösteriyor, değişir evlenince düzelir diye düşünme. Memnuniyetsizliğe şartlanan insanı ne yapsan memnun edemezsin. Sanki kraliyet genleri taşıyan prenses 🤦🏻♀️. Sevdiği insana saygı duymayan yarın aile ferdlerine de duymaz. Boşanmak istediğinde hayatı sana zindan edecek tipler.
Bana yüzüklü bir teklif bile etmedi kocam, otururken “evlenelim ya, ayrı kalmak istemiyorum daha fazla senden” dedi o kadar.20 Yorumla
+1 yılTerbiyesizlik ve saygısızlık bu kibarlaştirarak anlatacağım bir kalıp bulamadım üzgünüm ama pek sağlıklı bir ilişkiniz olacağını düşünmüyorum ya da sürekli bir aşağılama memnuniyetsizlikle karşı karşıya kalacaksınız bu durum sizi yoracak
21 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir yorum , katılıyorum , sizin gibi düşünüyorum..
Abi kendini hiç mi sevmiyorsun ya? Sana hakaret eden, gösteriş meraklısı birine ömür boyu katlanmayı seçerek kendine zulmetmeyi seçiyorsun!
Ulan ben manitamdan sıfır şey istedim. Anı yaşayalım istedim. Kıymetim bilinmedi. Böyle çirkefler neden seviliyor ya!
20 Yorumla
+1 yılNasıl bir çıkmaza sokmuş seni tahmin etmesi zor değil. Vazgeç desek seviyorsun, devam etmek istesen "artık" korkuyorsun tamamen ikilemde ve belirsizlik içinde kıvranıyorsun.. yapacağın tek şey sanırım karşına alıp konuşmak ve sonrasında kalbini dinlemek...
20 Yorumla
+1 yılBu erkekler cidden saf, hatta bazıları fazla saf enayi misin sen arkadaşım..
Kızı seviyorsun, evlenme teklifi ediyorsun Allahın görgüsüzünü nereden buldun da teklifi beğenmiyor. Sen nereden buldun bunu Allah aşkına, akşam akşam sinirlendim cidden.
Bir lâf vardır, eşeğe fazla değer verirsen kendini yarış atı zanneder.
Sen de aynen bunu yapmışsın. Ederi kadar değer vermeliydin. Benden sana tavsiye o kıza yol ver gitsin, kimseyi de tepene çıkartma.20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.
+1 yılkardeş zor olacak ama yol yakınken dön evlenmeden bunları yapan kız evlenince daha beter olur. kızın tek derdi maddiyat ona buna hava atmak. evlenince sırf hava atcam diye senden lüks şeyler ister durur. paracı kızlarla evlenilmez paracı olmayanda yok ama seninki tam maddiyatcı
15 Yorumla
Soran+1 yılama sorsan ' ben bısey ıstemedım kı' dıyor.. insan baska evlı cıftler ıle nasıl kıyas yapar.. mesela tanıdgınına takılar takılmıs kız pozlar vermıs bana atıyor onu ' bak seven önemseyen ınsan neler yapıyor ' dıye.. ben onu ısteklerıne hayır da demedım.. ama bana kıyas yapma deyınce cumlelerın sonuna ' tabı hersey maddıyat degıl ' dıyor... e degılse bunlar ne? derdın ne...
- +1 yıl
tahminim dogru çıktı. kızın derdi para ile herkes üstün olmak. arkadaş cevresine hava atmak. evlenince sana dicekki ayşe 8 karat aldırmış kocasına sen 10 karat al. fatmanın buzdolabında her şey var bende büyük full otomatik istiyoırum dicek. böyle yapan kızı nasıl sevebiliyortsun anlamıyorum. insanı sogutur. aman diyim evlenme evlenmek basit değil huzurunu bozar bu kız.
Soran+1 yılYok benım ıcın bıttı.. aynen senın dedıklerın gıbı olacak.. bılmem nerde rezidans ta evlılık teklıfı almıs bırısı onu dahı attı bana.. belkı benım durumum ona yetmeyecek onlar on yaparsa ben 5 yapacagım... kıyaslama ıle mutluluk olmaz...
- +1 yıl
kızlar kıskanctır fıtradından ama seninki abartılı. benim saydıgım sadece 2 3 örnek sende biliyorsun arkadaşlarında ne görse aynını ya da üstününü isticek senden. sende fabrikatör değilsindir herhalde
Soran+1 yılevet
- Aşk İlişkileri konusunda 821 cevap paylaştı.
+1 yılİşin çok zor aynısı bir arkadaşımın başına geldi neden sade etmiş hiç güzel değilmiş boğazda yat tutup köprüye yansıtabilirmiş düğüne 1 hafta kala hala başına kakıyordu evlendiler ama iyi halde değiller üzerine birde çocuk oldu daha kötü sürekli gerginlik hakim bazen zorunlu olarak evlerine gidiyoruz da hava bizi bile geriyor geçmiş olsun
10 Yorumla Senin sorunun ne? Paralel bir evrende dünyadaki kadınların yürü bitti de son kalan kadon için mücadele falan mı ediyorsun 😂 ona evlenme teklifi etmek için diz çök ve cebinden yüzük kutusu çıkarıyor gibi yapıl orta parmağını ona doğru uzat ve al sana evlenme teklifi de 😂😂
10 YorumlaAslında cevabı belli değil mi? Sen uzaktan görüp bu yazdıklarını okusaydın kendine nasıl bir tavsiye verirdin? Çünkü görünen bu kız başkaları ne der diye düşünüp, kendisi olamayan bir kız.
Benim değil herkesin tavsiyesi de şu olacaktır ki; kıza onun diline bir cevap ver ve hayatından çıkar. 4 yıl çok uzun ama bu kız kesinlike toxic. Demem o ki, hayat seni baştan kurtarmış ve evlenip çocuk yaparken bu kızla sorun yaşamadan önce seni uyarmış evren. Şimdi ne diyorum bu kızla evlenirsen doğru düzgün bir evliliğin olmayacağı apaçık ortada. Ama hala kendi ayaklarım üzerinde duramam gururumu bırakırım diyorsan, evlendikten sonraki çocuklarına yazık, bu kız hiçbir şeyi hakketmiyor, verilmesi gereken cevabı ver postala, en iyisi her türlü gelicek sana.10 YorumlaBu kadar da ezdirme kendini nişanlında olsa bir yere kadar insan kırılıyor yani ama sende de suç var seni bu kadar kırdığı halde sen gidip özür dilersen iyice azıtır tabi asıl onun özür dilemesi gerekirdi sana karşı kırıcı bir hareketi olursa alttan alma tepki göster baktın akıllanmıyor o zaman anne babasına anlat onlar versin ağzının payını böyle şimartırsan daha çok tepene çıkar
10 Yorumla
+1 yılO zihniyette birinden hayat arkadaşı olmaz yol yakınken vazgeç bence. Bu aşamada bu kadar zorluk çıkaran kabalık yapan kişi ilerde evliliğin zorlukları içinde hiç bir şeye tahammül etmez. Hele bir ilişkide aşağılama ve hakaret varsa orada sevgi ve saygı yoktur. Ve insanlar asla değişmez şu an böyleyse hep böyle olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılgitmez, gitmemeli. hadi tamam evlilik teklifine çok değer veriyor diyelim, ilkini beğenmedi. bunu daha güzel bir şekilde ifade edebilirdi. ki aslında doğrusu, teklif edilen anda kusur aramak yerine mutlu olmak. sürekli kendi istekleri için tartışan birisi ile hayat geçmez.
10 Yorumla
+1 yılSanırim karşında çok film izlemiş instagramdan hiç çıkmayan şov gösteriş ve sürpriz meraklısı bir insan var kardeşim. Allah kocası olacak insanın yardımcısı olsun. Böyle insanların gönlünü etmek hayli zor olsa gerek.
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle... dilini tutsa hıc sıkıntı olmayacak ama 6 ay öncekı dogum gunu hedıyesıne dahı laf ettı.. o bana bır suru hedıye aldı.. ben begenmedıklerım dahı oldu ama yıne de tesekkur ettım onun dusunmesı yeterdı... ama bu kadar asagılama , cıceklerı yırtıp atması falan gerek yoktu... nişan alıs verısı basladı bana mesaj atıyor ' bız burada kosusturuyoruz, sen orada yatıyorsun ' bu ne demek ınsanın daha burada basladı hevesını kırmasını...
- +1 yıl
Daha dur film yeni başlıyor. İşler ciddiye binince nasıl da çirkefleşiyor bak. Bir de aynı evin içinde düşün artık sen onu. Birbirinizi seviyorsanız sorunlar elbet çözülür ama bu iliskide sen hep yapıcıymışsın gibi geldi bana?
Soran+1 yılaynen öyle yerı geldı o da alttan aldı bende ama benım hatam o 1 verdıyse benım 2 vermem oldu.. dogum gunu hedıyelerıme dahı laflar ettı, agır konustu oysa o bana ne kadar hedıye aldıysa begenmesem dahı sesımı cıkartmadım.. mesele tartısma zamanı.. öyle seyler söyluyor kı ınsan ınananmıyor.. arabasını dahı kullandım bana demez mı ' bır koku dahı almaya acızsın ' bunu deyınce ben sasırdım...
+1 yılKanka hakaretler edip erkeklik onurunu kırmış. Böyle bir kızla hala istediğine emin misin?
"Ben senden daha özel bir şey beklerdim bu çok basit oldu bana daha iyisini layık göremedin mi?" diyerekten sitem etse gayet anlardım da hakaret etmesi bence kırmızı çizgiyi aşan bir şey. Hayat kararın eğri oturup doğru düzgün düşün böyle bir kişiyi bence. Ailene, mahremine alacaksın sana hakaret eden birini yakıştırıyor musun?13 Yorumla
Soran+1 yılHayır kardesım , senin gibi düşünüyorum bende saygısızlık yaptığı ve ben yine iyi niyetimle sevgimle durdum düzelir dedim ama yok … Rabbime havale ettim onu … benden bu kadar … ne hali varsa görsün …
- +1 yıl
Daha iyisini hakettiğini düşünüyorum reis. Zamanına yazık olmuş ama bu iş böyle ne kadar erken yol verirsen o kadar çabuk yeni bir serüvene başlarsın diye düşünüyorum. Hayırlı günler dilerim 👍🏻
Soran+1 yılHaklısın kardesım 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 473 cevap paylaştı.
+1 yıl4 yillik iliski esnasında hic buna benzer şeyler oldumu tölere etmissindir olmuştur illa keske ilk olmaya baslayinca ayrilsaydin bu kadar vaktin gitmezdi
13 Yorumla
Soran+1 yılalttan almanın ve duzelecegıne ınanmanın sonucları bunlar...
- +1 yıl
Cidden herkes bu hataya cok dusuyor kizlar özellikle erkeklerin evlilik ve cocukla düzeleceğine inanıyor sen sorunlu birinden evlenince duzelir diye buna guvenip nasil cocuk yapma riskini alabilirsin intahar bu ama sunu oğrendim kimse duzelmez ya oyle kabul et ya da kendini kandirma ya bak bi kere sevgili olursun dile getirirsin memnuniyet sizliğini ikinciye zaten değişmiyceni bilerek sonrada yaparsa yine ayrilirsin
Soran+1 yılhaklısın
+1 yılBırak evliliği öyle biriyle aynı yolda bile yürünmez. Bu evlilik teklifini niye bu kadar abartıyorlar anlamıyorum. Altına limuzin mi çekmen lazım hanfendinin beğenmesi için
16 Yorumla
Soran+1 yılkırıldıgım nokta su, sevıp deger verıyorsun ama olmuyor.. sevsen ' öylesıne ' kıskansan ' rolden ' ınsan cıceklerın sayısına takılır mı.. aldı onları parcaladı.. yere attı. öyle zoruma gıttı ki...
- +1 yıl
Onun sevdiği falan yok seven insan öyle bir muamele de bulunmaz. Eğer maddi durumun iyiyse seninle paran için birlikte bile olabilir.
Soran+1 yılHaklısınız... benı sev, hayatında ben olacagım, sadece ben dıyen kız , nişan arefesınde tartıstık bana dıyor kı' benı mutlu etmek ıcın ne yaptın ' dedım ' senı sevdım' o zaman gıt sevgını baskasına goster.. hersey sevgı degıl ' dedı... orada yıkıldım... kendısı ıl dısında elımden ne gelen varsa yaptım ama cok canımı yaktı.. bana demez mı bı de' sen buraya sadece gezmeye geldın ' dıye... yazık gunah...
- +1 yıl
Kusura bakma da sen de çok safsın böyle bi insanlar hala ne diye berabersin. Her şey bu kadar apaçık ortada iken daha fazla kendine yazık etme. Karşına senin gibi insanlar çıkacaktır elbet ve bazı şeyler için iyi ki olmamış diyeceksin.
Soran+1 yılYok bıraktım ben , bitirdim … gerek yok şu dakikadan sonra …
- +1 yıl
Gerekirse aldigin her şeyi de geri iste öyle bir insanda bir çöpün bile kalmasın
Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Hiç bir yere gitmez çünkü özenti olduğu belli. Tabi bunda dizi ve filmlerin emeği büyük. Bir de millet beni kıskansın olayı var. Bence hayırlı kıymetini direkt Allah'tan iste o sana en doğrusunu ve gönlüne göre olanı gönderir.
30 Yorumlasorunlu olduğunu düşünürüm.. ilerki zamandda herkese özenip küçük çocuk gibi onu istiyorum hayır bunu istiyorum demez umarım isin var
11 Yorumla
Soran+1 yıl👍
Yetinmeyi bilmeyen, açgözlü, aza kanaat edemeyen, tok gönüllü olmayan bir insanla bir ömür geçebileceğini zannetmiyorum. Evlilik teklifi dediğin özeldir ve sevdiğin insana değer veriyorsan o teklif nasıl olursa olsun senin için en güzel anları oluşturur zaten hayatındaki. Ama maddiyat ve hirslar karşındaki insana duydugun sevginin önüne geçebiliyorsa yeterli bir sevgi yok demektir ortada
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe biçim insanlar var ya.. biz sevdiğimiz bizi sevse teklif bile etmese olur diyoruz ki öyle abartı şeyleri sevmem.
Bu kız da gösteriş peşinde insanın mutlu olması gerekir o neler yapıyo
Şimdiden böyleyse ileride hiç memnun edemezsin14 Yorumla
Soran+1 yılsormayın sevıyorsunuz deger verıyorsunuz kendısı ıl dısında olmasına ragmen , gittik geldık yedıgımız ıctıgımız aynı ama arada öfke patlamalrı yasar, alttan alırdım duzelır dedim ama olmadı... o bana bır suru hediyeler aldı ben begenmesem dahi tesekkur ettım yerı geldı, cunku onun benı dusunmesı yeterdı... ama ıkı yıldır ona dogum gunu hediyesi aldım laflar ettı , ' bula bula bunu mu aldın ' dedı... o kadar agrıma gitti ki...
Cevap sahibi+1 yılÖyle biriyle neden birliktesin
Soran+1 yılArtık değilim, istemiyorum...
Cevap sahibi+1 yılEe yanii en doğrusu
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSaygısız biri senin anlattığın kadarıyla ve senin yerinde olsam gururumu bir daha ayaklar altına almazdım.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız...
+1 yılErgen tripleri bunlar ya. Evlilik teklifi senin ona olan aşkının sembolü sonuçta anlam yüklenmez. Hele de bu yaptıkları yenir yutulur değil. Bir kız için hiç bunu diyeceğim aklıma gelmezdi ama sevgilin tam bir öküz.
20 YorumlaTeklifi beğenmemiş olabilir herkesin hayalinde sade bir teklif yok masraftan kaçar gibi. Sonuçta sizin en özel hatırlanacak anınız güzel bir şey hazırla. Alışverişte falan olay çıkartması kötü olmuş tabi al karşına konuş böyle olmayacağını aile mahçup olduğunu söyle
00 YorumlaSevgilin abartmış birde hakaretler etmek ne bence bir insan birini seviyorsa hiçbir şeyi gözü görmez en ufak bir süpriz bile onu dünyanın en mutlu insanı eder. Kardeş yanlış anlama ama evlenmeden önce bir düşün derim
10 Yorumla
+1 yılBöyle malları nereden buluyorsunuz anlamıyorum. Sen bu gudubeti karı diye alırsan saçın basın çabuk dökülür kardeşim. Bence vazgeç bu işten. Senin zaman harcamanin sana bir zararı yok. Asil o 4 yılı boşa geçtiği için yansın.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılSendeki şu sabır benim gibi sabırlı birinde bile yoktur. Hakaret bağırıp çağırma ne demek ya, bu resmen saygısızlık, aşkımdan ölsem geri adım atmam seninki nasıl bir sabır böyle, normal de değil...
10 Yorumla
+1 yılYazık kafana cidden hala böyle birine sevgilim nasıl diyebiliyorsun
12 Yorumla
Soran+1 yılBıtırdım be kardesım gerek yok böylelerıne... ömrünü yer bu ınsanın...
- +1 yıl
En iyisini yaptın gerçekten seven biri nasıl evlenme teklifi ettiğine bakmaz bile kokoreç yerken bile etsen kabul eder bu kızın niyeti eğlenmek keyif sürmek ayrılarak hayatının hatasından döndün tebrik ederim
Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı. Hayal kırıklığına uğraması çok normal çünkü kızlar için çok önemli ve unutmak istemeyeceği bir gün. En güzel şekilde kutlanılsın ister.. ancak üslubu yanlış. Haksız duruma düşmüş
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Hayatında hić evlenme teklifi almamiş bayanlar var. Bu kadarı biraz şimariklik bence. Şimdiden böyleyse evlendikten sonra daha çok üzülürsünüz..
10 YorumlaBırak abiciğim bırak Yol yakınken vazgeç Sen yat kalk dua et evlenmemişsin ya
Ömür mü geçer boylesiylr gerçek yüzünü çıkarmış teşekkür et ona yaptıkların içinde hakkını zerre helal etme...10 Yorumla
+1 yılHoşlarına gitmeyen şeylerde yakıp geçmeleri yok mu...
Hayat uzun bir maraton eğer bu koşuyu doğru insana yaslanıp soluklanmayacaksan neden evlenesin ki iyi düşünülmesi gereken bir karar
10 Yorumla
+1 yıl4 sene konustuk bi ufak yuzugu parmagima takmasi bile bana yetiyordu iste ne kdr deger verirsen o kadar degersiz oluyorsun..
20 Yorumlasen yol yakınken bırak bu kızı hayatını cehenneme çevirir bu senin bak boşanması avukatı nafakası daha zor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılSana kız mı yok s. ktir et bu ke*zbanı. Eziklik psikolojisinden çık hayatın boyunca çocuk gibi azarlanacak mısın?
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Menuniyetsizlik, Patavatsızlık ve Bencillik gerçekten devam etmeyi düşünmek ben bu tavrı gördüğüm anda köküne kadar silerim o kızı
10 Yorumla
+1 yılAçıkçası o da seni , onu sevdiğin gibi sevseydi evlilik teklifine burun kıvırmazdı. Çünkü sevdiğin ne yaparsa be söylerse dünyanın en güzel şeyi odur. Üzüldüm senin açından , umarım hakkında en doğru kararı verirsin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu kızdan koşarak uzaklaş. Böyle kapris yumağı boş insanların neyini seviyosunuz allasen ya açıklar mısın
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten hepiyi insanlar kötülere denk geliyor. Gerçekten bu dünyanın düzenine saygılar sunuyorum
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Şekilci, şukulcudur ve evlenilcek kadın değildir. Derhal sie go denerek terk edilmesi elzemdir.
10 Yorumla
+1 yılBalık baştan kokar. Şimdiden bu denli çirkinlikler yapılıyorsa ilerisinden de hiçbir hayır bekleme. Ne sevgi kalmış ne saygı.
10 YorumlaAllah bi vesile ile göstermiş olan biteni. Görüp görmemek sana kalmış.
Bu insanla bir ömür + anne olacak vs vs
10 YorumlaSen onu tüm hayatın boyunca memnun edemezsin, sürekli şikayet eder.
20 Yorumla
+1 yılSal gitsin. Şimdiden bu derece sıkıntı çıkarıp olay yapan kadının evlendikten sonra da ne beklentisi ne söylenmesi bitmez bence. Düşünüp taşınıp hayatını birleştime kararı almışsın bundan ilerisi bundan güzeli mi var a* daha ne beklemiş senden.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Seni değersiz buluyor zengin olsaydın rastgele gel evlenek desen bile olurdu
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Böyle insanlar evlilik teklifi alıyor nazları çekiliyor ya acayip üzülüyorum… 🥲
10 Yorumla
+1 yılBurdan dış kapıya kadar gitmez orası kesin.
10 Yorumlasonraa yana yana avukat ararsin kardes akilli karar ver
10 Yorumla
+1 yılEğer gerçekten sevseydi istersen lağımda evlenme teklifi et çok mutlu olur ve sorun çıkartmazdı
10 Yorumla
+1 yılBu insanla değil evlenmek arkadaş bile olunmaz. Aklınızı duygularınızdan öne alın acilen
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.
+1 yılHayır olamaz asla o limandan direkt uzaklaş başka limanlara açıl
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.
+1 yılYol yakinken kurtulacaksin kardeşim böyle insnalardan. Kac kacabildigin kadar
10 Yorumla
+1 yılKusura bakma ama ne kadar erken terkedersen o kadar iyi. Bu sevgi değil. Böyle sevgi batsın
10 Yorumla- Devamını Gör (83)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer