Yaşattığını yaşaması gerekirken gittikce dahada mutlu oluyor dayanamiyorum artik?

Ya bana evlilik konustu umut verdi sonra bizden olmaz dedi. Simdi evli. Gayette mutlu gorunuyor kiz gorucude olsa. Yahu anlamiyorum ilahi adalet nerde karmayi yasamasi gerekmez mi gittikce mutlu ve ben katlanamiyorum. Ben ise kimseye asik olamiyorum. Karsima cikanda yok zaten. Anlam veremiyorum. nneden gittikce mutlu oluyor? Ya bana yptiklari ben 2 yil kendime gelemedim ben yeni kendime geliyorum ve bu hiç normal değil ondan okadr nefret ediyorum ki anlatamam onunla evlenmeyi cok istedim

Yaşattığını yaşaması gerekirken gittikce dahada mutlu oluyor dayanamiyorum artik?
Cevapla