23 yaşındayım ailem erkek arkadaşımın olmasına izin vermiyorlar ailemin bu tutumunu doğru buluyor musunuz?

Selam. 23 yaşındayım eğitimime devam ediyorum. Ailem lisede ve üniversitede erkek arkadaşımın olmasına izin vermediler. Önce eğitim dediler haklılardı lakin 23 yaşındayım illaki ilgimi çeken, yakışıklı bulduğum erkekler oluyor. Ailemin bu tutumunun yanlış olduğunu düşünüyorum. Sizce?

23 yaşındayım ailem erkek arkadaşımın olmasına izin vermiyorlar ailemin bu tutumunu doğru buluyor musunuz?
Cevapla