Spor salonuna giderken, yolda ilk aşkımı gördüm. Beni reddetmişti. Canım çok yanıyor?

8 yıl olacak. nerede görsem tanırım. Ortaokulda aşık olmuştum ve ilk aşkımdı. Sevgilisinden ayrılmıştı sonra ben istek attim konuştuk. Sonra eski sevgilisi ile tekrar barıştı beni de reddetti. Ben bu olayı unutamıyorum. Dün gibi yaşıyorum. Gördükçe canım yanıyor. Nefesim daralıyor kötü oluyorum. Aşk değil başka bişey bu. Spor salonuna çok mutlu motivasyonu gidiyordum. Ama 10 saniyede çöktüm ben. kaldırımdaki duvara yumruk attım. Sinirden stresten bademciklerim de ağrıdı. Sizce ben sizofrenmiyim? Deli miyim? Ne yapmalıyım? Yaşadığım bu duygular ne?
Yaşadıkların normal, çok sevmişsin. İntikam istiyorsun
Normal değilsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ne olur biri görüş yazsın. Yön versin bana ben kafayı yicemmmm. Hayat neden hep karşıma çıkarıyor
Spor salonuna giderken, yolda ilk aşkımı gördüm. Beni reddetmişti. Canım çok yanıyor?
Cevapla