Sevgilim ilk buluşmada Mart ayında beni dışarıda oturttu. Ayrılayım mı?

Uzak mesafe olduğu için ilk buluşma bu ay oldu. Üzerim çok inceydi çok hazırlık yapmıştım bugün için. O ise resmen yataktan kalktığı gibi geldi. Birde yanında annesinin yaptığı kurabiye ve yemek getirmiş yanimda yedi ilk buluşmada yaptı bunu. Gömleğin altında crop giymiştim. Ve beni kafeye bir kahve içmeye bile götürmedi öylece avmlerin orada bir ağacın altında oturduk. Burnum hâlâ akıyor onun yüzünden ya. Sizce ayrılmalı miyim?

Sevgilim ilk buluşmada Mart ayında beni dışarıda oturttu. Ayrılayım mı?
Cevapla