Bir kızın erkeği sevmesi için güzellik algılarına uyması mı gerekir?

Artık her kız sadece yakışıklı, geniş omuzlu, uzun, vb. özelliklere sahip erkek istiyor. İstemeleri sorun değil; asıl sorun öyle olmayanları erkek yerine koymamaları, normal boydaki erkeğe bile kısa demeleri. Hani "bu boy benim kriterime göre kısa" deseler tamam da kızlar 1.75 boyundaki erkeğe bile kısa diyorlar. 21 yaşındayım ama 1.75 boyla, tipsiz biir olarak evde kalmam garanti oldu çünkü kimse beni istemeyecek ve sevmeyecek. Kişilik-karakter demeyin çünkü kimse dışını beğenmediği kişinin içini merak etmiyor. Para hiç demeyin çünkü param var diye bir kız yanımda olacak ise o zaman bu gerçek sevgi değildir.

Bir kızın erkeği sevmesi için güzellik algılarına uyması mı gerekir?
Cevapla