Erkekler bir kızı güzel buluyorsa o kıza aşık mıdır?

Arkadaşım " Erkeklerin beyni görsel hafıza ya çalışır, eğer bir erkek bir kızı güzel buluyorsa o kıza aşık olma olasılığı çok yüksektir" dedi bana az saçma geldi neden derseniz kimse tek kişiyi güzel ya da yakışıklı bulmaz milyon tane güzel yakışıklı bulduğumuz insan var hepsine aşık miyiz yani?

Erkekler bir kızı güzel buluyorsa o kıza aşık mıdır?
Cevapla