Normalde ailem , çevrem beni bildiği için sorun etmiyor , kendi kendime çekmeyi seviyorum ama birinin kamerayı , telefonu eline alıp da beni çekmesini sevmiyorum ve o an poz da veremiyorum.
Ortalama bir güzelliğe sahibim hani öyle yüzüme bakılmaz da değil ve şu an hayatımda birisi var neredeyse 3 ay oldu yan yana tek kare fotoğrafımız yok. İlk başlarda sorun olmuyordu çünkü o da benim gibi aman fotoğraf çektireyim derdinde değil fakat benim kadar bu olaya kapalı da değil. Dün yemekteydik onun arkadaşı , arkadaşının sevgilisi falan da vardı neyse işte erkek arkadaşım birden bizi bir çeksene dedi bende hemen hayır dedim ısrar ettiler ama kabul etmedim. Akşam eve geldim ablamla konuştum , işte diyor ki kendini törpülemen lazım bende dedim ki elimde olan bir şey değil. Ne olacaak böyle bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer