Fotoğrafımın çekilmesinden hiç hoşlanmıyorum ne yapacağım?

Normalde ailem , çevrem beni bildiği için sorun etmiyor , kendi kendime çekmeyi seviyorum ama birinin kamerayı , telefonu eline alıp da beni çekmesini sevmiyorum ve o an poz da veremiyorum.

Ortalama bir güzelliğe sahibim hani öyle yüzüme bakılmaz da değil ve şu an hayatımda birisi var neredeyse 3 ay oldu yan yana tek kare fotoğrafımız yok. İlk başlarda sorun olmuyordu çünkü o da benim gibi aman fotoğraf çektireyim derdinde değil fakat benim kadar bu olaya kapalı da değil. Dün yemekteydik onun arkadaşı , arkadaşının sevgilisi falan da vardı neyse işte erkek arkadaşım birden bizi bir çeksene dedi bende hemen hayır dedim ısrar ettiler ama kabul etmedim. Akşam eve geldim ablamla konuştum , işte diyor ki kendini törpülemen lazım bende dedim ki elimde olan bir şey değil. Ne olacaak böyle bilmiyorum.

Fotoğrafımın çekilmesinden hiç hoşlanmıyorum ne yapacağım?
Cevapla