Fotoğraf çekmeyi sevmiyorum ve bunu yüzünden kendimi kötü hissediyorum? Ve asosyalim kız bulamıyorum napıcam?

Ya sadece kendimi değil telefonla biyeri bir manzarayı çekmeyi hiç sevmiyorum alışkın değilim haliyle kendimide çekemiyorum asosyalim zaten öyle pek sosyal hesapları sevmem ama artık sosyal hesabı olmayan birisine kız yok bu devirde kızlar onlara bakıyor bana geliptr burda bakmıyoruz demeyin resim, sosyal hesap şart bir ilşkiye başlamak istiyorsam ama elimde değil? Sevmiyorum abi resim çekilmeyi poz vermeyi sosyal hesap kullanmayı sevmiyorum. Ama aşksız da olmuyor hayat birisine sarılma ihtiyacı duyuyorum napıcam ben?


Fotoğraf çekmeyi sevmiyorum ve bunu yüzünden kendimi kötü hissediyorum? Ve asosyalim kız bulamıyorum napıcam?
Cevapla