Hayatımda hiç internete fotografımı koymadım bu yüzde fobi gibi oldu bide arkadaşlarımın fotolarını başka sitelerde paylaştılar ve ya editlediler kötülük amaçlı korkuyorum biraz
benim gibi düşünen var mı
Hayatımda hiç internete fotografımı koymadım bu yüzde fobi gibi oldu bide arkadaşlarımın fotolarını başka sitelerde paylaştılar ve ya editlediler kötülük amaçlı korkuyorum biraz
benim gibi düşünen var mı
bu kadar kurma kafanda herkes yaşamıyor bunları kaldı ki hesabını gizli bir şekilde kullanıp sadece tanıdıklarınla etkileşim halinde olursan sıkıntı olmaz. kaldı ki fotolarımızı zaten görenler görüyor yani sen paylaşmasan hatta sildiğini düşünsen bile erişenler oluyor.
Cevap
4Cevap
Yerinde bir fobi. Aslında doğru da düşünüyorsun. Bir çoğumuz bunu umursamıyor bende dahil. Ama bir gün başımıza gelirse tutuşuruz.
Koyma boş ver ne gerek var
Kullanmamak en iyisi zaten
Koyma o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?