Kız arkadaşım ayrılalım dedi bende tamam bol şans dedim şimdi trip atıyor amacı nedir?

Birkaç gün önce buluşmak istedi sakin bir kafeye çağırdı gittim. Biraz konuştuk sonra çok fazla zıt yönümüz olduğunu ayrılsak ikimiz içinde iyi olabileceğini söyledi. Bende "Tamam seninle geçirdiğim her vakit kıymetliydi ancak sorun değil bol şans." dedim hesabı ödeyip kalktım. Birkaç saat sonra bu kadar mı basitti ilişki senin için hiç mi çaba göstermeyecektin falan yazmış. Daha fazla tartışmayalim diye cevap vermedim. Seviyordum ama olmuyorsa olmuyordur kafasındayım biraz zorlamanın manası yok bence, kimseye yalvaracak bir yapıda değilim. Bir kız neden ayrılmak isteyip sonra bu cevabı alınca sinirlenir ki sebep ne?

Güncellemeler
+1 yıl
Hiç kimsenin fikri yok mu cidden? 🧑‍💻
Kız arkadaşım ayrılalım dedi bende tamam bol şans dedim şimdi trip atıyor amacı nedir?
Cevapla