22 yaşındayım doğru düzgün bir sevgilim olmadı sitem etmeli miyim?

Bende sevip sevilmek isterdim ama belli ki kimse beni buna layık görmedi defalarca kez reddedildim ve artık bu işlerden umudu kesmek üzereyim. Görüşleriniz nelerdir

22 yaşındayım doğru düzgün bir sevgilim olmadı sitem etmeli miyim?
Cevapla