Adım atacağım kızın takipçilerinin çoğu erkek rahatsız olmam normal mi?

hafif bir ailesel bağımızın olduğu bir kız vardı en son 7 yaşında görmüştüm o zamanda çok beğenmiştim suratını bugün tesadüfen takipleştik baya güzelleşmiş ama takipçilerinin yarısı t*ktokçu berkecan tiplemeleri içim bir soğudu haklı mıyım yoksa yanlış mıyım

Adım atacağım kızın takipçilerinin çoğu erkek rahatsız olmam normal mi?
Cevapla