Soru gayet açık. Bazen ne kadar ilgi istesekte yeterli olmuyor. Anlaşılmak istiyoruz. Ve bunu bir dost yaptığında sevgiliye de ihtiyaç duymuyoruz bazen. Sizce hangisi daha iyi bu konuda? Hangisi öncelikli gelir sizin için?
Sizce sürekli ilgi gösteren sevgili mi yoksa her an sizi anlayan bir dost mu daha iyi?
İkisinin de yeri ayrı.. Çünkü hissedilenler farklı.. Değişik duyguları tatmin ediyorlar.. Beklentiler de istekler de.. Sevgili kişisi, yeri gelir dost da olabilir, olmalıdır da..