Sevgili der tek geçerim arkadaşların hepsi çıkarcı
Sevgili
Arkadaş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgili der tek geçerim arkadaşların hepsi çıkarcı
Çıkarcı arkadaşım yok şahsen çok fazla bir arkadaş çevrem de yok 4-5 sağlam arkadaşım var çocukluktan beride hep bu 4-5 kişi aynı izde gittik. Sevgili boş char çünkü bittiği zaman aslında onun çıkarcı olduğunu anlıyorsun.
Sevgili tabi ki de..
Valla EİG aldın bu yorumunla 👏🏻👏🏻👏🏻
Teşekkür ederim ✌️✨
aile
O şıklarda yer edinmeyecek kadar kıymetli bence
Evet
Cevap
7Cevap
Ya Bir arkadaşımın olmasını çok isterdim herşeyimi paylaşa bileceğim samimi ama maalesef yok 😟
Sevgili olmasa da olur, arkadaşsız hayat asla olmaz.
Hem sevdiğim hem arkadaşlarım istisna hariç hepsi çıkarcı fesat çıktı
2si 1 arada olsa keşke
İkisi de olmadan da oluyor
Arkadaş olmazsa olmaz.
Dostlar önemli
Bence hepsi çıkarcı...
Arkadaş olmazsa olmaz.
Herkes, herkessiz yapar. Çok da önemli değiller.
Bir bakışla sevgili de çıkarcı
Arkadaş degil kardeş
İkiside önemli değil
Arkadaş dost
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?