Sevgilimle ayrılmak üzereydik başıma bu geldi? Neyapmalı Ne yapılmalı? Nasıl bir ceza vermeliİiii?

Yaklaşık 1 senelik inişli çıkışlı iki tarafında hatalarının oldugu gayet normal güzel giden bir ilişkimiz vardı fakat son 2 hafta cıkmaza girdi ayrıldık sayılır. O ben bitirdim kafasındaydı ben özür diledim yalvardım olmaz hayır dedi, sonrasında aynı gün gelip sonra konusalım dedi çay içtik güldük biraz hatta sonra sarıldık dikkt et kendine filan dedik, ertesi gün ulaşamadım, 1 gün sonra eski sevgilisi ile tatile gitmiş? Şimdi onunla sevgili boy boy foto atıyor, işin kötü kısmıda aynı yerde çalışıyoruz. Onunla mutlu olabilecekmi? Bu tip insanlara neyapmalı nasıl silmeli içimde öyle büyük boşluk varki anlatamam arkadaslar yardımcı olursanız sevinirİm arkadaslar

Sevgilimle ayrılmak üzereydik başıma bu geldi? Neyapmalı Ne yapılmalı? Nasıl bir ceza vermeliİiii?
Cevapla