Sevgilimle ayrılmak üzereydik başıma bu geldi? Neyapmalı Ne yapılmalı?

Yaklaşık 1 senelik inişli çıkışlı iki yYtarafında hatalarının oldugu gayet normal güzel giden bir ilişkimiz vardı fakat son 2 hafta cıkmaza girdi ayrıldık sayılır ben özür diledim yalvardım olmaz hayır dedi, sonrasında gelip sonra konusalım dedi, ertesi gün ulaşamadım, 1 gün sonra eski sevgilisi ile tatile gitmiş? Şimdi onunla sevgili boy boy foto atıyor, işin kötü kısmıda aynı yerde çalışıyoruz. Onunla mutlu olabilecekmi? Bu tip insanlara neyapmalı nasıl silmeli içimde öyle büyük boşluk varki anlatamam arkadaslar yardımcı olursanız sevinirim

Sevgilimle ayrılmak üzereydik başıma bu geldi? Neyapmalı Ne yapılmalı?
Cevapla