Kızlar, fikir verin lütfen, kız arkadaşımı hâlâ seviyor olmam yanlış mı?

Kız arkadaşım Erasmusla Polonya'da 6 ay okuyup haziranda döndü. Bu süreç ikimiz için de kolay olmadı. Orada kimseyi tanımıyordu alışması zor oldu. Okulda bir çocukla tanışmış, kafa dengi biriymiş ve birlikte vakit geçirmişler. "Aramızda asla duygusal bişey yoktu, sadece fiziksel bir çekim oldu, bir gece yakınlaştık" dedi. "Ama asla cinsel olarak ileri gitmedik, yüzeysel bir şeyler oldu, ben seni çok seviyorum ve bunu sana anlatmadan asla devam edemezdim" dedi. Şaşırsam da sakin kalmaya çalıştım. Çünkü ben de onu çok seviyorum ve ayrılmayı hiç istemiyorum. Ne olur yargılamadan fikir verin.

Kızlar, fikir verin lütfen, kız arkadaşımı hâlâ seviyor olmam yanlış mı?
Cevapla