Kızlar, ne olur bana fikir verin, kız arkadaşımı hala seviyor olmam yanlış mı?

Kız arkadaşım erasmusla Polonya'da yarım yıl okuyup haziranda döndü. 6 aylık süreç ikimiz için de kolay olmadı. orada kimseyi tanımıyordu alışması zor oldu. okulda bir çocukla tanışmış, kafa dengi biriymiş ve arkadaşlık edip birlikte vakit geçirmişler. aramızda asla duygusal bişey yoktu, sadece fiziksel bir çekim oldu, bir gece yakınlaştık dedi. ama asla cinsel olarak ileri gitmedik, yüzeysel bir şeyler oldu, ben seni çok seviyorum ve bunu sana anlatmadan asla devam edemezdim dedi. şaşırsam da sakin kalmaya çalıştım. çünkü ben de onu çok seviyorum ve ayrılmayı hiç istemiyorum. ne olur yargılamadan bana fikir verin.

Kızlar, ne olur bana fikir verin, kız arkadaşımı hala seviyor olmam yanlış mı?
Cevapla