Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın,
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın,
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı;
Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.
o beni özlüyor mu ki sanki?
Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın,
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın,
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı;
Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.
o beni özlüyor mu ki sanki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sen özlüyorsun belli, bende görmüyorum ama her dakika özlüyorum. Duygulanmak için bahane arıyoruz biz kızlar.
Hiç gerçekte görmedim ki. İki ay oldu iletişim biteli
Bende platoniktim, lise bitti görmedim hiç. Köpek gibi özlüyorum, hiç benim olamayan imkansız birini özlüyorum ama elimden gelmiyor hiçbir şey. Ne diyebilirim sana da.
Lise aşkı bambaşka ben sanaldan oldum 🥺
çok güzel bir şiir kimin?
Yuh bilmiyor musun?
Ümit Yaşar Oğuzcan
@BakirBirBey türkçe şiir okumuyorum fazla
İkna oldum
@BakirBirBey Milton okuyorum ben uğraşamam senin aruzlu şairlerinle
@BakirBirBey inanmak istiyorsan seninle bu konu üzerinde tartışırım ben pre-christian myth ve protestant şiirleri okuyorum genelde tabi sen anlamazsın :D Ayrıca mahabratanın ingilizcesini
Ben çok kültürsüz hissettim bu sohbetin ardından
adama özelden diyeceğimi söyledim okuduguma inanmadı ben de engeli bastım
gerçekten böyle insanları anlamak zor bana diyor şu an inandım yani sanalda tanımadıgın bir insanın neler okuyup okumadıgını sezebilecek düzeyde isen burada işin ne git medyumluk falan yap
@BakirBirBey saygılı konusuyorum ettiğin lafa bak ikna oldum? ne ya herkes türkçe çeviri kitap okumak zorunda değil
Saçma yaptığı bence de gereksizdir
@BakirBirBey gel tartışalım istiyorum yabancı eserler üzerine? ben ibraniceden ingilizceye çevirilmiş eserler de okuyorum Raphaim mesela ve eski yazıtlar hiyeroglifler okuyorum sanarsın herkes yaprak dökümü okuyor. Herkesin okudugu kitap şiir farklıdır.
Bir de lafı gömdü kaçtı arkadaş. Herhalde kendisinin amacı insanları yorumlarda sinir etmek
Seninle konuşalım mı istek atacağım
Sanırım istemiyorsun peki olsun ben çıkıyorum siteden elveda
Bir sey demedim be bir sakin ol. Zaten her kesin ilgi alanı ayni olsa bu kadar fazla tür ve yazar olmazdı
Duştan ciktim simdi senin yüzünden yine terledim jxhxhxhxu
@BakirBirBey :D tamam ben biraz alınganım kusura bakma
Hahaahhah bende alınmana sebep olduğum için özür dilerim xhhxhx
Her şeyi geçtim de edebiyat çalışmak için erken değil mi?
Demek sınavda gelse rakiplerin kazanacaktı.
Ahaaha kesinlikle biras kala kaldım
Özgecan Aslan'ın en sevdiği şiirdi 😭
Gerçekten mi şimdi kötü hissettim ya
Evet maalesef
Hâlâ bakir misin 😅
Hshaahh ne alaka şimdi
İsminden dolayı merak ediyorum
17 nisana kadar bakirdim ama eski sevgilim zorla sahip oldu bana
Ahaah adın kalmış böyle
Değiştiremiyorum ne yapayım xjxhdhd