Yürüyüp yürüyüp kardeşimmm benim diyen kızın amacı nedir?

Daha bu akşam yolda biri sesleniyo bu m@lda yukarı bakıyor ben de arkandan sesleniyolar duymuyo musun diyince gözlerime baktı "ne biliyim ya dengemi şaşırtıyosan demek" dedi sonra bamm kardeşimm ya diyo dalgaya döndü birazda ama sürekli friendzonluyo başkalarına da yürüyor ama biz çok yakınız ben bu kızın gözünde neyim bu kızın amacı ne? Ve çok fazla temas ediyo gerçi diğer insanlara da öyle ama bana bi tık daha fazla

Yürüyüp yürüyüp kardeşimmm benim diyen kızın amacı nedir?
Cevapla