Selammmm ✌️
Hep sabrediyorum, delirişim muhteşem olacak 😌
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

https://www.instagram.com/reel/ChNSliFg6OU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Selammmm ✌️
Hep sabrediyorum, delirişim muhteşem olacak 😌
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

https://www.instagram.com/reel/ChNSliFg6OU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ben de buna benzer bir soru sormuştum bugün 🙄 Benim bu konuda bazı kilit sözcüklerim var, aslında birçoğunu yeni keşfettim, belki başkasından duyunca aynı etkiyi göstermez bile. Bilmiyorum. Neyse bana kalsın. Güzel hissettirecek bazı özel kelimeler diyelim.
Öyle mi? Görmedim :D malum sitenin altını üstüne getirmişler
Bir jest değilde genel olarak anlaşıldığımı hissetmek yanımda benimle birlikte sorunlarıma çözüm arayacak birinin var olduğunu bilmek ve olayın ardından başka şeylerle ilgilenmek sinirimin geçmesine yardım edebilir. Zaten benim sinirim fırtına gibi kısa ama yıkıcı olur o yüzden kimseye önermiyorum. 😂
“Sen haklısın” deseler ya bi 🥹 en kötü sinirli haller zaten durup sabredenlerin oluyor 😬
Aynen işte ben o sabredenlerdenim 😅
Eig için teşekkürler
Rca ederim
Bunu ben bile bilmiyorum. Duruma bağlı. 😃
Sen sinirleniyor musun acaba :D
Rica ederim 🌸
Çok sevdiğim insanlara çok sinirli olsam bile tebessümle yaklaşıp, şakalaşmaya başladıkları an genelde yelkenleri indiriyorum 😅 tutamıyorum kendimi gülümsüyorum bende çünkü.
Cevap
12Cevap
İnmez kolay kolay kafa hala sinire odaklı olur.
Sevgilimin sarılması
Sinirli bir yapım yok. Ama üzüldüğümde, üzüntüsünü hissedersem dayanamam 🥹 Çikolata da iyi olur hani 🙄😃
Al çaklıt ye :D diyormuşuz sana
Estik mi birkere yikmadan sakinleşemiyoruz yapimiz bu :))
Vaaayy kral 😅
Hayır geçmiyor kolay kolay
Önemli olan karşımdaki hatasını anlayabilecek potansiyeldemi öyle ise güzel 2 söze inanırım
Ama değilse gönlümü boşa yormam taş kesilirim
Telefona gelen havale bildirim sesi
pos makinasından onaylandı mesajı
fatura kesilirken printerdan cıkan ses
Sigara ile wc girmek
kuku
Hırslı ve hızlı çalışıp öyle sinirimi biraz atıyorum üzerinede molada bir red bull her gün vazgeçilmezim.
Ustume gelmeyecek sinirliysem ama saka yaparsa gulebilirim belki veya sarilirsa yumusayabilirim. Sinirimin dozuna bagli
Zaman tanınması en büyük jest olur. Ben pek bir şey uzatılınca veya söylenince siniri yatışan birisi değilim aha <3
Sadece ben istersem yelkenlerim suya iner. Harici kimse indiremez ben istemeden ufacık birşeyle.
Bu bir sır.😁 keşfeden kullanır halim yaman olur.
Ben sakinleşene kadar susmayı bilmeli karşımdaki.
Sevdiğim adam yanımda olup sarılsın sakinleşirim..
Jest olarak operdim bide espirilerimle guldururdum onu..😊👍
Çok sevdiğim biri sakin ol diyerek sarılırsa
Öyle bir dünya yok
Uyku beni sakinleştir bir tek
Içten bir sarılmaa💕ağlarım birde ben aptal gibi🙄
🥹💕
1 bardak çay yeterli :D
Gel Handecim çay koydum desek sinirin geçecek demek :D
Ama güzel demlemeniz lazım 😂
Çay sevmem ama güzel demlerim :D
Sen pozitif ve olumlu düşünen birisin bu yüzden beni hiç sinirlendirmedin sinirlendirenler düşünsün skdmsmsnd
Ayna gibiyim 😌
Bebeksin bebekkk🧡
Balsın 😚💕
Öyle bir jest daha icat edilmemiş olabilir 🙄
Çok açık sözlüsün 😅
Çay ya da sigara uzatılırsa
shshsh sen sinirlen :D
Cidden mi? Belkide onlar sinir yapıyordur 😅
Lan valla kendimden korktum, her şeyi bilmek ne kadar kötü bir şey jskdsj
hsjsh ukala çıktık bir de vay pe
Kaç kişisiniz :D
Selam söyle :D geceniz güzel geçsin ✌️
Çiçek, çikolata,
Araba belki moralimi düzeltir
O sinir anında sadece zaman gerek.
Çok olduysa jest falan yetmez.
Çikolatalı pasta 😍
Ne öyle bir yelken var ne öyle bir su.
Öpücük 😘
Hiçbir şey
Bir öpücük.
Sarılırsa 💝🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?