Bazı anne babalara cidden çok yazık üzülüyorum haksız mıyım?

Yeni nesil z kuşağı edep ahlak konusunda bitik. Ben ehliyet kursunda kurs görüyorum kurs bitmişti ve eve dönerken dedim lise yolundan gidiyim okullar açıldı ne var ne yok cevrede diye. Sabah saat 10 45 10 50 civarlarında kız ile oğlan okula yakın bir yerde bulunan parkta oturmuş gülüşe gülüşe sohbet ediyorlar. Ben üni öğrencisiyim şu an memleketteyim daha. Belli ki bunlar anasını babasını okula gidiyom diye kandırıp parkta oturup alem yapıyorlar. Yazık değil mi anne babaları da okusunlar diye hayal kuruyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben küçük bir yerde yaşıyorum burada lise caddesi denilen bir yer var orada toplamışlar bütün liseleri. Binalar yan yana yani
Bazı anne babalara cidden çok yazık üzülüyorum haksız mıyım?
Cevapla