Benim için değerlisin deyip, sana kendini değersiz hissettiren kişiye ne yaparsın?

16 EYLÜL 2022
Benim için değerlisin deyip, sana kendini değersiz hissettiren kişiye ne yaparsın?

16 EYLÜL 2022
Hayatta beni en çok bocalatan insan tipi… söyledikleriyle yaptıkları uyuşmayan… o yüzden sözden çok hissettirdiklerine bakıyorum… öyle insanlara da hayatımda yer yok… az insan çok huzur… tutarsız insan hakikaten ömür törpüsü uzun vadede hep üzüleceğime bi kere üzülürüm… 🥲 gerçekten söylediklerinin altı dolu olmalı insanların bu çocuk oyuncağı değil ki… ya da bi gün önce söyleyip bi gün sonra geri alır gibi hareketler etmeninde bi mantığı yok… öyle insanlar az ötede bensiz oynasınlar… benim için kelimeler önemli anlamlarıyla kullanılmalı… hissetmediğim arkasında duramayacağım bi şeyi ben söylemiyorsam kimse de bana söylemesin…
Değersiz hissettirildiğim zaman çok sıkıntılı olabiliyorum. Bazen tamamen intikam odaklı yani onun bana hissettirdiği değersizleşme hissinin fazlasını vermek ya da tamamen hayatından kendimi soyutlamak, bunlardan herhangi birini yapabilirim
Bir şey yapamıyorum artık sadece izliyoruz yaa
Kolumu bile kaldirmam
Cevap
34Cevap
“Benim için değerlisin” diyen insan, bana sonrasında kendimi değersiz hissettiremez ki. O’nun için değerliymişim, demek ki sadece laftaymış derim konu kapanır. Ne o değer verdi diye değerim çoğalır nede artık vermiyor diye azalır. 💁♀️
"Verdim" dediği işe yaramayan değeriyle başbaşa bırakırım.
Çünkü artık verdiği değeri hissettirmeyenle vakit kaybetmiyorum. Herkes ait olduğu yerde..
Bak şu kapıyı görüyor musun işte hayatımın çıkışı orada güle güle derim
Fazla umursamam ki. İnsanları o kadar umursamam için sebebim yok. Evli değilim, sorumluluk sahibi değilim. Birisi hayatımdan gidiyorsa buyursun gitsin.
hiçbir şey yapmam alsın sözlerini gitsin bir başkasına bunları desin ihtimal diyordur zaten benim kuru sözlere karnım tok
Bunu tecrübe etmiş biri gülüp geçer zaten.. Espri yapıyordur derim en başında..
Samimi insan çok az..
Aynı şekilde davranırım. Değerlisin diyip, gözümde değersizleştirir ve onun bunu görmesini sağlarım. Ancak bu durumu ona bu şekilde anlatabilirim herhalde. Bu tarz davranışlarda bulunan kişiler, böyle cevaplardan anlar ancak.
cenneti gösterip cehennemi yaşatanları A. belasını versin
Amin
benim değerimi belirleyen o olmadığı için sorun yok.
kişiler belli hudud sevıye dahilinde değerlidir.
https://www.youtube.com/embed/2rcsbVUmBAo
Cehenneme ve dibine kadar yolu var 🤣🤣🤣
Narsisist olabilir. Uzak dur derim. Seven insan hata yapar ama değersiz hissettirdiğine eminseniz uzak durun derim.
Bir şey yapmam canı sağ olsun der veda ederim. Yinede iyi insanlarla karsılaşsın mutlu olsun ama birdaha karşıma çıkmasın
Bana o hissi yaşatan kişiye, ben de "değerlisin benim için aa bitanem" diyip değersiz hissini yaşatırım. Her şey insanına göre..
Başıma geldi. İçimden geçen her şeyi söyleyip sildim. Sonra kendini affettirdi ama eskisi gibi değiliz asla.
Aynası iştir kişinin, lafa bakılmaz. Yollar, tez zamanda ayrılır. 💁
Aynı şekilde karşılık verir, kısa sürede hayatımdan def ederim.
Unutmaya çalışırım. Becerebilirsem ne ala beceremezsem de unutmuş gibi yaparım
Hayatımdan çıkartıp atarım ve yakın zamanda yaptım bunu
Çok fazla kahileye almam sıradan bir insan gibi olur. Umrum dışı olurum.
Yapılacak şey bellide onu yapacak cesareti var mı asıl soru o
Böyle bir şey olmaz
Laflara değil icraata bakarım diyip yolu göstereceksin. Değer bilen lafını lafta bırakmaz gösterir.
bozuk musun aw diyip uzaklaşırım ya da çaktırmadan laf sokarım herhalde
Hic bir şey, hayatımda bulunamaz
Uzatmaya gerek yok hayatımdan çıkarırım.
Öyle güzel görmezden gelirim ki o bile varlığından şüphe eder
Hayatımdan çıkarırım
geçmişte kalır o kişi
Davranışlar gösterir herşeyi silerim
Bilerek yaptığını düşünürüm.
Hayatindan defolup gittim.
Görsel muazzam olmuş 🤌
Unuturum, hayatımda barınacak kadar önemi kalmaz
Yalancı insanın haddi hesabı yok.
Bişey yapmaya gerek yok.
Benim için değerlisin.
Hayatımdan çıkarmam kafidir
Kıçına tekmeyi vururum
Hayatımdan çıkarırım.
Aynısını ona yaparım.
Güvenim zedelenir. 😎
Kendi haline bırakırım
Yapmam gereken neyse onu
Onu pompaliyla vururum
Hayatımdan çıkarırım
Yol veririm.
Kapının önüne yallah
Kaile almam
Yaptigininin aynisini
Rezil ederim
Kolumu kaldirmam
yolu veririm
döverim :D
Yüzüne tokat atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?