Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kadınlar hoşlandıkları erkek kişisini tersliyor, kötü davranıyor ve onunla didişiyormuş, doğru mu?
:D olsundu teşşkküüür
SelamSSS 😚💕
öhöömm.. tespitlerle geldim.
Kadınlar hoşlandıkları erkek kişisini tersliyor, kötü davranıyor ve onunla didişiyormuş, doğru mu?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬



ne çektiniz be shsjsj
Bunun sebebi kadının ilgi budalası olması neden mi hemen anlatayım erkek ilgi gösteriyor arşı aleme kadar kadın şımardıkça şımarıyor neden çünkü dünyadaki tek kadın o 😂sanıyor kendini erkek üzerine düştükçe aman aman erkegi bir terslemeler sen kimsin ki bana yaklaşırsınlsr havasında erkeği kul köle yapma çabasına giriyor her erkek yiyormu tabiki hayır
Mantıklı :D ama ben başlangıç süresinden bahsediyorum
Tamam bende onu anlattim. İlerisi daha vahim 😂
En güzel aşklar kavgayla başlar diye bir söz var halbuki :D
Kavgayla baslayan aşklar yine kavgayla biter 😀
Hep kaos hep ekşınnn :D hakdaj
Başım ağriyor benim kaostan 😀yaslandim
Deme öyle, ne yaşlanması :D genciz, diriyiz hsjdsh
Terslemek değil ama didişirim.
Hem de kendim bile bunun farkında olmam.
Benim cilveleşme şeklim çok iğrenç ya 😂
shsjsh benimde 😅
😂😂😂türümüzün son örneği ikimiz kaldık galiba 😂😂
Cilveleşme bize yüklenirken yanlış kodlandıysa :D bizim suçumuz mu shjddh
Yaaa 😂
Kız kahkaha attım 😂😂
Senin burcun ne
Boğa kişisi :D
Süslü obur seni 😂
Ağzının tadını biliyor diyelim ona biz :D
Teşekkürler 🌸
Rica ederim 💕
Uğraşmayı seviyor demek ki diyorum da bu da çok saçma geldi şimdi jdjfhf
Yahu şöyle güzel güzel sevip hoşlanmak varken ne diye atraksiyon arar ki jfjffjjff
Ekşınnn lazım hsjssh
Aksiyon olmazsa hayatın tadı kaçar abicim ondan😉
Didişmek iyidir bence de bilemedim insan sevdiğiyle uğraşırmış derler zaten :)
Evet işte bana böyle görüşlerle gelin hajdhs
Normalde nasıl geliyorlar jsbda
Yok ergence, yok çocukça, öyle şey mi olur tarzında hsdjsj
Alakasız olan o görüşler olur. insan sevdiğiyle uğraşır bir kere yani ben uğraşmadan yapamazdım şahsen shhef
Al bendende o kadar 😬
Hemfikiriz 😁
Eig için teşekkür ederim.
Rica ederim
Cevap
42Cevap
Hayır en azından benim için öyle değil. Belki çocukken olabilir ne hissettigini nasil davranması gerektigini bilmediği için.
Aklı başında kadın sevdiği ile didişmez, aksine sevgisini gösterir tabii karşılığı varsa.
Yo ben hiç terslemedim arada saldırdım beni delirtince o kadar
Al işte senin hatanıda buldum @heyasi al bak senden 😃
Ama o zaman jdjdjd çok sinirlenmiştim kdjdj
Ben iki kardeşiz diye biliyorum erkek kardeşim var😂 yoksa annem üveyde asinin annesi mi benim anam😵
Kızlar kızlar lütfen :D aşk konusunda heyasi panda gibi seviyor reda sende kedi gibi :D olmuyor shjdjs
Ben aseksüelim atlamayın burayı kdkdkdkd
Sen bunları bize yutturamazsın 😅
Evet, insan sevdiği erkekle/kadınla didişmeyi sever. Hatta bazen onu sinir etmek hoşuna dahi gider.
Bende tam tersi didişiyorsam hoşlanmamışımdır. Hoşlandığım kişiye kedi gibi olurum...
Sanmıyorum
Buna benzer bir soru sormuştum 😊
Erkek, önemsediği kadını kıskanır; kadın önemsediği erkekle zıtlaşır. Siz ne dersiniz?
Ne güzel, aklın yolu bir
O dediklerin, ruh hastası kadınların yapacağı işler, tavırlar.. Haspam kötü davranacak ki, erkeğin inadını, azmini görsün... "Ööeeehh seninle mi uğraşacam" der biri, yüz vermez olur, bu sefer de kadının ilgisi varsa o yanaşır erkeğe, ama iş işten geçmiştir. Başlatmayın taktiğinize...
Ruh hastası olduğumu biliyordum shjdshs sorun yok :D
😂😂😂
Ondan sonra niye kimse beni anlamıyor diye gelip burada ağlıyorlar. Karşındaki seni nasıl anlıyor? Kendini ifade edebiliyor musun? Karşındakine geçiyor mu duyguların?
Onu tersle bununla didiş böyle bir kendini ifade yöntemine kimse güzel bakmaz iyi düşünmez.
Ben uzak durur insanlara da ona yaklaşmayın derim.
Katılıyorum. Kadınlar hoşlandıkları erkekleri adeta tripleriyle, söylemleriyle davranışlarıyla darlayıp ona bordo bereli eğitimi sunuyorlar. Eğitimi geçen erkekler için ise gerçek bordo bereli olup onları uzun süreli ve güzel bir ilişki bekliyor. Eğitimi geçemeyen erkekler direk kalıyor ve adaya veda ediyor :D
Yazacaktım bu yorumu gördüm vazgeçtim, 😄 çünkü tamda bu olay 👌😹👏
Çok dram aşk dizisi izlemekten oluyor hep bunlar. Bir ayrılacak bir kavusacak bi ayrilcak bi kavusacak... Rezillik ya baska bisiy değil. Pismaniye (pişman olan disi birey xd) oluyorlar sonra da. Benden uzak allaha yakin olsunlar amen
Acayih hikayeler de bu konunun islendiği bi bolum vardi. Kız ayrılıyor erkek unutuyor kız sonra kuduruyor kafayi yiyor falan.
Ahan da linki https://lk.tc/AYygj
Siz kadınlar çok tehlikelisiniz ağzıma ediyor sonrada bu herif bana yürüdü diyorsunuz biz çekip gidince de ya hoş adamdı ya diyorsunuz
Bu tür vakalar görülmüş olabilir, nadiren dhsjs
Tabi tabi evet hep nadiren zaten bi de kadın istiyorki erkek koşsun çabalasın mücadele etsin kadında işine gelirse yaaani beeelki deli oluyorum deli
Doğru olan budur :D biz büyüklerimizden böyle gördük. Nerde görülmüş kadının erkeğin peşinde koştuğu?
Size bunu öğreten o büyüklerin ben varya ondan sonra da hoşlandığım adam keşke bana baksa diye söylüyorsunuz koşmayın zaten ben kendi adıma yoruldum çünkü artık aşktan korkuyorum çünkü hep sap gibi kaldığım için
Öhö öhöö büyüklerimize laf yok
Her büyüğün dediği doğru diye bi kural yok
didişirler doğru insan hoşlandığına takılır bu doğanın kanunu..
Yok tatlım biz savaşmaktan ziyade sevilmeyi tercih ediyoruz 😅😅
Savaştıktan sonraki sevilme off offf
İşte öncesinde savaşıyor olursan sonrası şiddetli olur 😃 içimizde var ya saklayamayız
Bence anlaştık :D birbirimizi anladık
Kötü davranmak değilde, işte trip gibi şeyler olabiliyor.
Hıhım olabiliyor 😃
Eee şimdi gerçekten sinir olduğumuz insanlar yanlış anlayacak 😅
Gerçekten sinir olduğunu hayatından banlıyorsun :D
https://youtu.be/4MevO0j7x20
Engell bitti 😅
Evet doğru kesinlikle.. En büyük aşklar nefretle başlar diye boşuna dememişler 😄😄
dimi dimiii haklıyım :D
Kesinlikle tecrübe konuşuyor 😄
😃🙏
Evet çok zevkli bı durum. Ama tadında bırakmalı adamı kaçirmamali:)
Bencede didişmek çok zevkli hajdhs
Peki ya bizi tersleyen kadın gerçekten bizi tersliyorsa bizde hoşlanıyor diye üstüne gidip uçan tekme yerssk
Zaten öyle yapıyor çoğu hemcinsin :D hsjsh sorun yok
Hayır ya, terslesekte terslemesekte hoşlanıyor sanıyor bazılarınız hskdwh
Eyvah bakamayacağım, linçlenmeye hazır mısın hdkdsj
😃😃
?
ilk defa senden duydum. oyle bir kısı aynı mekanda bile yer almam.
https://www.youtube.com/embed/LoWc4UOTaAEPek sanmıyorum kadınlar oyun oynamayı gönül eğlendirmeyi el tutmayı severler düşünmezler karşısında ki erkeğin kalbi var mı duyguları nasıl diye lay lay lom hayat onlara göre
Görsele katılıyorum, bu erkekler hep böyle. Ellerinden telefon alınmalı.
Didişmek istemiyoruz mecbur kalıyoruz. İztırar hali mevcut.
Bu cümle her erkekte geçerli değil bence. Kadında mi demeliydim herneyse. Bir iyi davranır bir tersler ki denge olsun gibi oluyor sanırım bu mantık öyle işliyor.
Duygularına teslim olmak istemeyenler didişir, kendisiyle barışık planlar duyguları yönünde hareket ederler.
Bunu erkekler yanlış anlıyor ama rahatsız ettiğini düşünüp uzaklasıyor yani iki tarafta birbirini yanlış anlıyor çok doğru bir hareket değil
Yok ben sevdiğime kıyamam, tersleyemem üzülür, kalbi kırılır. Başkaları yapıyorsa bilemem ama ben yapmam.
böyle sorulunca çok toksik oldu ama :d ben sevdiklerime sataşmayı severim, özellikle de bu love tarafından biriyse. uğraşırım onunla.
değişir aslında geneli bu, bana kalırsa hemen hemen herkesi tersleyen bir yapım var ama bu herkesten hoşlancağım anlamına gelmiyo.
Yok ben öyle yaparsam sinirlendiğimde daha çok sevdiğimi düşünür bu sefer ben 2 kar sinirlenirim uğraşamam direkt içten davranırım
Ya sen ne sırrımızı veriyorsun kadın kadının düşmanı
Ay çok pardon 🥹
Çok bozuldum şu an dillendirme bsri çok heryerde
Peki sustum 🙊
Anlaştık🙏🙏
Hayır ya ben yapmam öyle. Herkes için geçerli değildir bide tuhaf yani o şekilde yapılması da😂
gözümden onunden geçtı şimdi o kadınlar neredeler ((:
İşte “gözünün önünden geçmişler” jskdsh
İlkokulda geçerli bir durum.
Aklı başında kadın erkeği itmez, çekmek ister.
Spaydi😂
Sanmıyorum. Yani tamm zitlasma oluyor. O da damarına basma olayi. Tepki ölçme..
16 18 yas arasi ergen kizlar icin evet oyle.
Bilmiyorum hiç, kendisinde kalan kızım var ama hiç muhatap olmuyorum artık o yüzden Bilmiyorum 🤣
Biraz doğru biraz yanlış baskınlık kurma çabaları olabiliyor diyebiliriz... 🥂
Doğrudur ama hepsi için geçerli değil bazıları ne diyeceğini bilemiyobiliyo
Evet doğru öyle gerçekten
Uzak duruyorsa hiç uğraşmıyorsa sevmiyordur
Bilmiyordum
Demek bu yüzden beni gören kızların çoğu "Yakışıklı" değilsin diyor
Hiçbir kızla anlaşamıyorum demekki bütün kızlar benim için ölüp bitiyormuş vay bee 😎
Bsjsjalağdkfpspfpcv
Sanırım öyle. Usandıracak seviyede yapmasalar güzel olur aslında :) <3
Ee boşuna dememişler tatli aşklar kavgayla başlar diye hahaaa🤭 doğrudur nediyim👍
Bu söze göre benden hoşlanmıyor bir ilişkim daha başlamadan bitti.
Dogrudur. Hoslanmadiklariyla iyi ya da kotu tek kelime bile konusmazlar asla muhattap olmazlar. Didisiyorlarsa biseyler vardir
Ben hoşlanmadığım adamı tersliyorum😅 Hoşlandığıma kıyamam sanırım. Tatlı atışmalar olabilir orası ayrı.
evet cok haklian bana okdar ters davranan bir kiz vardi ve harbiden didisiyiruk megerse beni seviyormuş
Tepkisini ölçmek için denerim bunu. Yanlış gelebilir ama o zaman tavırlar çıkıyor ortaya
İlginç ama güzel tespit. Hele hele ilk ilgiyi erkek göstermemiş ise bu duruma çok şahit oldum. Bir nevi dikkat çekme yöntemi galiba..
Kadın bu, yaptıklarına akıl sır erer mi?😜
Doğru kapris yapar ama erkek kişisi sabit fikirli olduğu için anlamaz
Olabilir. Ama sürekli hale gelmesi hoş olmaz.
Ben direk saçını çekerim.
shsjsh 😃😃
Ay yok ben panda gibi seviyorum nerdeyse 😅
Al işte, hatanı buldum 😃
😅 yanii.. didişerek tanışmak diye bir şey var
Kalbini kirdiysa normal ama sirf hoslandigi icin boyle davranani gormedim
Didişmek bizim işimiz 🤣
Ben genelde hiç iletişim kurmuyorum
Hakkı bence. Erkekler evli iken yapıyordu bunu.
Türk kadını özeti..
en büyük aşklar kavga ile başlar :D
O zaman tüm kızlar bana aşık
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?