Sevgilim askere gideli 1 ay oldu, benden uzaklaştığını hissediyorum bu durum beni geriyor daha 3 ay var gelmesine, neden böyle?

Neden böyle oldu anlamadım. Gitmeden önce ben hayatından gidersem yıkılacak gibi hissederdi, şimdi benden uzaklaştığını hissediyorum, gelmesine 3 ay var daha

Sevgilim askere gideli 1 ay oldu, benden uzaklaştığını hissediyorum bu durum beni geriyor daha 3 ay var gelmesine, neden böyle?
Cevapla