ben gerz*k biriyle sevgili olur muyum ya :D sansurleyip koydum site kabul etmiyormuş o sıfatı. pot kıran taraf ben oldum. birde başka bir yerde çok ofansif bir fıkra anlattım. istemeyerek orada da en yakın arkadaşımın sevgilisini vurdum:D
cidden öyle ya. şahsen ne desem birileri alınıyor gibi geliyor. ne fıkra anlatsam o fıkradan alınacak birisi oluyor :D mala bak ne biçim parketti desem arabadan inen kişi arkadaşım çıkıyor
hangi konuda kalmazsın anlamadim :D bu arada seni kızdırmak gibi bir niyetim yoktu sohbet amaçlı öyle yorumlar yaptım. zaten hem konu hem de yorumlar gerçeklikten uzaktı
sacmalamadim hiç sacmalamadi da karşımdaki boş geçiyorum ve senin başına gelene yorum yapayım 😂 ne yaşadın be çökmuşsun denilecek kadar
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
O onun öküzlüğüydü. Birde o kadar hazırlanıp gittim gayet özendim bir de ona karşı böyle deyince gözümde bitti direkt. Yarım saat sonra ne zaman buluşuyoruz bir daha dedi 🤣🤣 bekle gelirim dedim içimden
hayatımda böyle şok geçirmedim valla düşün aylarca konuşuyorsun buluşacaksın kanka diyor ne kankası diyorsun ben seni kanka olarak görüyorum diyor herlade yırmığı çakarsın gözüne 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İlk buluşmam olmadı. ama bazıları geçmiş ilişkilerini anlatıyor ilk baştan
Bu hatayı yapan çok maalesef. Direkt eksiye düşüyorlar anlatılmamalı
Ciddi ciddi Almanya'nın bizi kıskandığını söylemişti.
ahahahhahahaha on numara muhabbete mi gülersin yoksa almanyanın bizi kıskandığı düşüncesinemi 😂
+kanka çok canım bir sevgilin vardı ona noldu?
-agustosun sonuna doğru nişanlanacagiz.
birkaç ay önce bu muhabbeti yaşadım
hangisi sensin emin olmak için soruyorum jdjdef
ben gerz*k biriyle sevgili olur muyum ya :D sansurleyip koydum site kabul etmiyormuş o sıfatı.
pot kıran taraf ben oldum. birde başka bir yerde çok ofansif bir fıkra anlattım. istemeyerek orada da en yakın arkadaşımın sevgilisini vurdum:D
ahahahhahaha pot kırmakta mükemmelsin😄 yaşarken kötüdür ama anlatınca komedi ya
cidden öyle ya. şahsen ne desem birileri alınıyor gibi geliyor. ne fıkra anlatsam o fıkradan alınacak birisi oluyor :D mala bak ne biçim parketti desem arabadan inen kişi arkadaşım çıkıyor
jsjsjjsjd hayat sana sürprizler yapmayı seviyor 😂 fıkrayada alınmasınlar onlar kıl kapma peşinde 🤣
ama fıkralarım ofansiflik içeriyor ve gerçek olabilecek bir senaryoda o yüzden fena triggerlamdiriyor :D
insanları rahat bırak yazık onlara 😂 sen fena iğneliyorsun var öyle bir tarzın farkettim
gerçekten iğnelemek gibi bir amacım yok ama bilkentten mezun olan biriyle de dalga geçilir:D
O niyeymiş, birde sen nerden mezunsun onu merak ettim jsjsjsjs
onu burdan söylemek istemem :D sen bilkentten ya da gaziden değilsin dimi
pot kırmaktan korktun hahahahah yok yok değilim 🤣
Ama sendeki bu eşsiz özgüveni neye borçlu olduğu düşündürüyor beni 😄
iyi bari üzülürdüm seni iğnelemekten zaten bugün bir kere kızdırdım :/
özgüvenlilik olayı nerden çıktı ya:) bu konuda bazı prensiplerim var ama sanal ortamda hiç kullanmadım
OLdu öyle bir şeyler ama ben senden hiç aşağı kalmam merak etme 🤣
hangi konuda kalmazsın anlamadim :D bu arada seni kızdırmak gibi bir niyetim yoktu sohbet amaçlı öyle yorumlar yaptım. zaten hem konu hem de yorumlar gerçeklikten uzaktı
İğneleme konusunda diyorum gereken cevaptan hiç kaçınmam çünkü senin gibi 😄
iğneleşecek miyiz o zaman :D ama sen sinirlenecek gibi duruyorsun
ahahahaha yok ya şaka yapıyorum
hahahaha ben de zaten iğnelemezdim seni. zaten tam bilmiyorum iğnelemek ne demek
Özür dileyerek kaba tabirle "laf sokmak". Bugün ondan sinirlendim
ben açıkçası laf sokmadim ve sokmam da
sacmalamadim hiç sacmalamadi da karşımdaki boş geçiyorum ve senin başına gelene yorum yapayım 😂 ne yaşadın be çökmuşsun denilecek kadar
O onun öküzlüğüydü. Birde o kadar hazırlanıp gittim gayet özendim bir de ona karşı böyle deyince gözümde bitti direkt. Yarım saat sonra ne zaman buluşuyoruz bir daha dedi 🤣🤣 bekle gelirim dedim içimden
bide erkekmiydi püü ayıp etmiş 😂 hiç iltifat falan etmedi mi affettireydi kendini farkına bile varmamiş herlade okuzluk ettiğinin 😂😂
Yok etmedi özür dile filan hiçbir şey yok. Hayvanseverim ama bu kadar değil yaa djdjsjdsj Bunlarda beni buluyor
ovvv yüzüne karşı söyleseydin keşke bu lafı baya fenasin he 😂
Yok hanımefendiliğimden ödün veremem o öküz için 😂😂 bir daha dönmedim zaten o ona yeter
en büyük cezayı yokluğunla kesmişsin
👍👍👍
aşkım maşkım diyordu realde gördü naber kanka dedi yav.
ahahahahhaha en azından selam vermiş iyi düşün
keşke onuda vermeseydi 🤣
🤣🤣🤣 okadar diyosun sjwjdjd
hayatımda böyle şok geçirmedim valla düşün aylarca konuşuyorsun buluşacaksın kanka diyor ne kankası diyorsun ben seni kanka olarak görüyorum diyor herlade yırmığı çakarsın gözüne 😂
hshhshahahjssj reelde görmeden sevgili yapmazsın 😂
hayır gördüğüm halde yaptı bunu buluşunca bir yere gidelim dedim olur kankayla başladı 🤣
Korkuttuysan felan bilemedim😂
öcümüyüm ben 🤣kendisi kısaydı yanımda yoksa bu çok uzun diyemi korktu anlamadım 😅
est... valla bilmiyorum ki yaa herkes bir tuhaf. Bende anlayamadım
o gün bu gündür her kıza kank der oldum bende 🤣🤣
😂😂 😂 kızların da öküzü varmış demekki
bu durumla karşılaşana kadar senden farklı düşünüyordum en son yazdığınla aynı düşüncedeyim bir süredir 🤣
ama haklısın 🤣🤣🤣🤣
hak verdiğin için teşekkür ederim kank 😅🤣
İlk defa görüştüğüm birisi benimle görüşmek isteyip istemediği (iş mülakatına gitmişim gibi) kararını birkaç gün içinde haber göndereceğini söylemişti
Ohaaa djsdjsjdsddd Bu erkekler sahi neden böyle 🤣🤣
Bazıları mağarada yaşıyor aslında düşünse benim ona birkaç numara büyük geleceğim ortadaydı
Zaten orası öyle bununla buluştun diye bir halt oldum sanıyorlar
Halbuki birilerinin ricası üzerine gittim kaşına gözüne aldanmadım
Terbiyesiz bir kişilikmiş. Ama iyi olmuş boş ver görmüş oldun ne mal olduğunu. Biz bayılıyoduk onlara sanki
Haklısın 😄
seni seviyorum
İlk gün için saçma olsada güzel söz
ama saçma
bencede
evet o an bazı şeyler istiyorum ama.
çoğu yalan sözler
Saçma cümlem olmadı Sadece aşırı heyecanlanırdım
Kimsyle bulusmadim