Üniversiteye yeni bi şehirde güzel bi sayfa açma ümidim var bu yüzden kendimi hazırladım ama sınıf grubundan biriyle (özelden) konuşuyorum baştan beri pat diye bel altı muhabbete döndürdü ve beni o amaç için kullanacak bunun farkındayım defalarca hayır dedim istemiyorum dedim engelledim gitti konuştu etti bi şekilde ikna etti açtırdı engeli 4 kere böyle oldu.
Ama mesela dün üzgündüm oda o an yazdı yine aynı yaklaşım… dedim moralim yok şu an diye hemen arim dedi açmam dedim neyse bir sürü ses kaydı attı moral verdi güldürdü falan sonra yine bel altı muhabbet diyorum kİ yapamıyorum böyle yazışmak istemiyorum yok ille de yazacak yanıt vermedim görüldü attım
engellemek istiyorum ama bi yandan da istemiyorum onunla arkadaş olmayı daha çok seviyorum ama o öyle yaklaşmıyor ne yapayım üni için gittiğimde evde kalıcam tek başıma ve sürekli saçma sapan şeyler söylüyor :(
yapmam gereken belli aslında ama elim engelle tuşuna gitmiyor
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer