Yani neden arkadaşları istek atıyor ki niye böyle bişey olabilir?

Yıllarca platonik sevdim özel sebeplerden dolayı açılamıyordum sonra adım attım 4 ay konuştuk hayatının hangi konumunda olduğunu bilmiyordum çok sevdim çok çabaladım sonra bi tartışma yaşadık haklıydı bir kaç gün sonra her yerden çıkardı bir sürü mesaj attım en son rahatsız etme dedi sonra is arkadaşları bana istek atmaya başladı Nereden biliyorsun diyeceksiniz hem kardeşinde hem kendisinde ortak arkadaş olarak hesaplarında gözüküyor du yani neden atarlar ki onu ne kadar çok sevdiğimi kimseyle konuşmayacağımı biliyor
Yani neden arkadaşları istek atıyor ki niye böyle bişey olabilir?
Cevapla