Hemcinslerim neden bir erkek için bu kadar zayıf ve aptal konumuna düşürüyorsunuz kendinizi?

Yüzde 90 neden bunu yaptı, niye böyle oldu diye kendini paralıyor. Buna bende dahilim. Sevgim söz konusu olduğu zaman gururumu çok hiçe saydım. Kendime olan saygımı kaybetme noktasına geldim ve şu an çok kızıyorum. Buna nasıl izin verdim diye. Bi damla gözyaşınıza değmeyecek kisiler için kendinizi bu kadar heba etmeyin. Size değer vermeyen size çöp gibi davranan kimseye dünyanızı vermeyin. Bu devirde seven değil ağzına sçan yaranıyor. Yanlış insanlar hayatınızdan çıkmalı ki yerine en doğru kişiler gelebilsin. Sevgiden o kadar kör oluyoruz ki kendimizi unutuyoruz. Kimse bizden daha değerli değil bu dünyada sevmeyi sevilmeyi hakeden çok insan var. Neticede herkes kendi kalbinin ekmeğini yiyor. Ne demişler kimse sizin rimelinizi akıtacak kadar pahalı ve değerli değil bunu asla unutmayın. Kendime de bunu sık sık hatırlatmaya çalışıyorum. Yanlış çiçeğe su vermeyi bırakın toprağınıza uygun olan çiçeklere su verin ki tek bir tane için, kendi çicek bahçenizden olmayın.🤚🌺🌻🌹🌷

Hemcinslerim neden bir erkek için bu kadar zayıf ve aptal konumuna düşürüyorsunuz kendinizi?
Cevapla