4 yıllık ilişkim var. Bir arkadaşıyla yemeğe gitme dememe rağmen gitti. Ben şimdi ne yapayım?

arkadaşlar dediğim gibi ilişkim 4 yıllık.

Üniversiteden bir erkek arkadaşı var ama çocuk daha 2 aylık arkadaşı. Sırf bizimkinin iş bulmasına yardım etti diye akşam yemeğe gidecekti. Gitme dememe rağmen beni dinlemeyip gitti. Üstelik bu çocuk da beni biliyor tanışmasa bile.. İstemezsen gitmem demesine rağmen çıkmış gitmiş. Ben şimdi ne yapayım siz söyleyin.. Dile kolay 4 yıl

4 yıllık ilişkim var. Bir arkadaşıyla yemeğe gitme dememe rağmen gitti. Ben şimdi ne yapayım?
Cevapla