Benim yaşım 24 erkek arkadaşımın ise 22. Ben şimdi iş hayatına atılacağım ve o çalışmıyor. 9 aydır birlikteyiz spontene gelişmeler dışında hiç beni yemeğe çıkarmadı. Ona gittiğimde bile yemek ısmarlamıyor. Ailesinin verdiğiyle yetiniyor. Öğrenciyken yapılabilecek meslekleride kücümsüyor maaşını beğenmiyor. Özel günlerede önem vermez. Ve hediyeyide günler sonra alıyor özenmiyor hiç bir şeye en son bu durumdan tartıştık. 20 doları btcoine yatırmış bende onun yerine çalış dedim. Ben seninle gezmek tozmak istiyorum dedm. Bana maddiyatcısın deyip ayrıldı. Şimdi de geri dönmek istiyor. Ailem bana maddi destek sağlamasına rağmen onunla 9 aydır öğrenci hayatı yaşıyorum. Evlilik düşünüyoruz şimdiden birikim yapması lazım her şeyi sugar mommy gibi ben karşılayamam sonuçta ailesinin durumuda iyi ama çalışması için destek olmuyorlar. Ne yapmam lazım akıl verin
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Emin ol çoğu erkek maddi olarak başı çekiyor. Yarın bir gün seni parası pulu durumu olan biri ister evlenir gidersin. Bu işler böyle. 22 yaşında biri evi barkı olması için en az şimdiden birikim yapıp 29 yaşında anca ev sahibi olabilir oda ekonomik şartlar müsade ederse :) Ülkenin durumu böyle maalesef. Alım gücü kalmadı. Birbirini seven çiftler maddiyattan dolayı ayrılıyorlar.
010 Yorumla
Soran1 yılYani o yüzden şimdiden başlaması lazım birde yurtdısına seyehat etme şansı var akrabası orada ama ailesi destek olmuyor bu konularda
- 1 yıl
Yurt dışına seyahat bedava olmuyor akrabadan da fayda gelmez ayrıca yurtdışından biriyle evlenmedikçe anca tatil köyüne gider gelir boşa masraf eder. Adam gibi işine gücüne bakacak birikim yapacak yoksa sap gibi kalır hiçbir kız evsiz barksız adamın suratına da bakmaz hiçbir baba da kiraya kız vermez kiralar olmuş 15 bin lira asgari zaten 17 bin tl karı koca çalışanlar bile çocuk yapmaya korkuyor. Sizden bence bir cacık olmaz çocukta iş yok. Güzel anılar çöp olacak yapacak hiçbir şey yok. Hayat böyle.
Soran1 yılBen çalışacağım ne olursa olsun
- 1 yıl
Evsiz adama kız vermezler. Verende bin pişman. Tek başına yapamazsın. 22 yaşında bebeden de bir ciddiyet göremezsin. Bir erkeğin hayatını yoluna düzene koyması 25 yaşından itibaren başlıyor 33 e kadar anca yoluna koyuyor. Aileden gelen miras maddiyat birikim yoksa o erkek geç evleniyor. Kiralık eve taşınanların halini iyi bilirim ne zor şartlarda yaşıyorlar bi bilsen.
Soran1 yılBende kirada yaşıyorum babamla görüşmüyorum 3 kız ev geçindiriyoruz şimdi böyle oluncadan annemden daha fazla para alıyorum ona yük oluyorum onun ailesinin durumu bizimkinden kat kat iyi ama desteklemiyorlar çalışıp bi yerlere gelsin diye
Soran1 yılEn son 20 dolar yatırdı bitcoine
Soran1 yılBende öyle söyledim onun yerine çalışsana dedim bilgisayar başında bekleyip duruyordu o da sen kendine bak önce demeye başladı sinirlenip sen şimdi gidip garsonluk yapar msn dedi bende yaparım dedim cebime harçlık girecekse karnım doyacaksa
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSen daha aklı başında ve ayakları yere sağlam basan birisin. Söylediğin her şey bir ilişki içerisinde çok mantıklı duruyor. Nihayetinde insan sevdiği kişi ile gelecek planları kurar. Yalnız sevgilin ise günü birlik yaşıyor gibi. İstediğin şeylerde olması gereken neyse o ve fazlası bile yok.
Bunu çözmenin tam zamanı. Net ve keskin bir diyalog ile yola gelmesini güzelce tekrar anlatabilirsin. Ona bir süre verebilirsin ve bu süreye de uymaz ise, geriye yapacak çok şey kalmıyor.
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. abla yazdıklarını kendinmiş gibi değil bir başkası sana soruyormuş gibiokusan cevap açık net değil koşarak uzaklaşmak kanat tak uçarak uzaklaş. sen duygusal olarak olgunlaşmış ve geleceğe hazırsın o daha bildğin ergenlik döneminde... Mallarla kalırsan değersizleşirsin.. lütfen rica ediyorum uzaklaş.. sonra mutsuz birlikteliklerden mutsuzçocuklar doğuyor..
028 Yorumla
Soran1 yılGelecek hayali kuruyoruz ama o kurduğumuz hayaller kolay değil şimdiden bir şeyler yapmak gerek benim yaşımda ondan büyük sonuçta 35 yasında anne olmak istemiyorum bunun bilincinde
Soran1 yılÜzülüyorum ama güzel anları düşününce ama ileride mutlu olmayacağımı biliyorum. Onun sevgisinden şüphem yok ama dediğim gibi durum böyle
Soran1 yılEvet doğru söylüyorsun teşekkür ederim vicdan azabından ölecektim
- 1 yıl
vicdan azabı çekecek bir durum yok.. zaten tüm ilişkiler bu yüzden po hka sarıyor.. ya verdiği emeğin vicdan yük ya da karşı tarafın fedakarlığına veya kullandığı kısma karşı sorumluluğun vicdan yükü.. halbuki kimse kimseyi bir şey yapması için zorlmadı.. hayaller kurulur kurulması da gerekir bu umut vermek değil ortak gelecekten beklentiyi anlatmaktır.. karıştırmamak gerek..
Soran1 yılYani en azından çalışmayı deneyebilirdi ama 17k₺ maaşı küçümsüyor daha kahve ısmarlayamıyor ısmarlamasın ama bazen ben tek başıma kahve içiyorum o içmiyor biraz garip
- 1 yıl
biraz değil bayağı garip olay bişeyleri ısmarlamak ya da ısmarlamamk değil olay şikayetledniği bir hayatı değiştirmekk için bir şey yapmaması ya da yapılabilecek şeyleri küçümsemesi... ailenin tek erkek çocuğuysa ve aile orta üst gelire sahipse cidden uzak dur aplaoo yazık etme kendine üzülürüm bak.. hem senin adına hem toplum adına
Soran1 yılAileside çok para göndermiyorki onun öğrenci evi masraflarını karşılıyorlar sadece onun dısında cocuk hiç bir şeye para harcamıyor dışarı bile çıkmıyor sadece spora yazıldı
- 1 yıl
oyy yordun aplacım.. hala bi çıkış yolu arıyorsun.. çocuğun casip gelen hiçbir tarafı yok.. olabilir 8-9 ay önce boş bir anına denk gelmiş olabilir o süreçte tutunacak dal aramış da olabilirsin. sıkıntı yok.. bu elemandaki her dal kuru aplaa asıldığında elinde kalır... yapmaa dedikçe ballanıyor herhalde.. git birlikte ol da gör hanyayı konyayı.. sen üzülecek melankoliye bağlayacak dert arıyon kendine.. :d
Soran1 yılAhahahhahah berk süpersin
- 1 yıl
ha şöyle yaa simini söyledim say ne almancaya ne fransızcaya benziyor terten okuyom yok ekliyom çıkarıyom yok.. bak illa melankoli arıyorsan asgari ücretle çalıştığında sana hiç bir şey kalmadığını falan düşün.. ne bilim dedikodu yaptığın kız arkadaşını başka kızlarla da senin dedikodunu yaptığını düşün
Soran1 yılEşer diye oku naksksksjjs yok melankoli aramıyorumda 24 yaşındayım sevdiğim insanla bir yerlere gelmek bir şeyler başarmak istiyorum şimdiden çok güzel hayaller kurduk daha oncede erkek arkadasım oldu ama böyle güzel düşünmemiştim hiç bu durumdan vazgeçmek zor oluyor sadece işte
- 1 yıl
bak böylece toplumsal hayata hiç zarar vermeden melankoli yaşayabilirsin. aksi durumda senden doğacak çocularla benden olacak çocukların yaşam kalitesini düşürmüş oluruz.. :D
kendini düşünmüyorsan beni düşün hadi beni de geçtim toplumu düşünn.. keşke baban şapka taksaydıda doğmasaydı denilecek adamlardan uzak dur - 1 yıl
çok iyi anlıyorum ve burada şu yazıdğında görmen gereken aslında çocuğu değil olmak istediğin ve yaşamak istediğin hayali sevmişsin.. aslında bi nevi dopomin salglatmışsın şimdi kimle salgılatcam aynı şekilde diyorsun.. ve başka biriyle aynı hayali kurmak sanki o hayali kirletmiş gibi hissettiriyor.. yapma aldanma bu algı operasyonlarına.. 24 yaş daha yolun başı bile değil.. yeni mezunsun sayılır... nice kaliteli insanlar olacak hayatında sırf hayali başkasıyla kurdun diye o hayali yaşatacak adamları atlama Eşer.. bu da ermeni kökenli bi isme benziyor.. :d
Soran1 yılEvet bende öyle düşünüyorum bu hayali sevdim ve umut ettim gelmesini. Eşer ressam ismi bu arada sanırım rus mr escher diye yazılıyor
- 1 yıl
Rus değildir o yaa iskandinavdır yahudidir ermenidir ama rus değildir.. :D ruslardan ressam çıkmaz yaa kelime başı para alıyom diye edebiyatı gelişmiş bi milletin iki fırça darbesine sanat diyecek anlayışı yoktur onların.. o umut ettiklerin gelecek doğru tercihleri yaparsan ama..
Soran1 yılEvet hollandalıymış eserlerini cok beğeniyorum birde alfred breanski var o da ingiliz
Soran1 yılGüzel sanatlar lisesi okudum şimdide güzel sanatlar fakültesi mezunuyum
- 1 yıl
ohaa sende estetik algısı da yuksektir.. hayallere neden bu kadar anlam yüklediğini de anlamış olduk... böyle bir sebepten olacağını asla tahmin edemezdim.. bu durumda daha çok soyut çalışmaları olan ve genelde doğa ve sosyal hayatı konu alan eserler ilgini çekiyordur diye düşünüyorum
Soran1 yılEvet bende genelde realistik çalışırım tablolarımda ama söylediğim sanatçıların hikayeleri beni çok etkiledi zor şartlar altında bu kadar iyi sanat yapmak çok zor
Soran1 yılBenimkisi tamamen hobi ya çok küçükken başlamışım çizmeye ne hissettiysem onu çizmişim bir kere ailem bu yüzden tartışmıştı ağlayan kız çiziyorum diye
Soran1 yılYarın atabilirşm de nasıl atıcam burdan
- 1 yıl
kızın sevgilisi var sen fırsattan istifade kıza yürüyorsun yakisiyo mu sencd
Gizli Üye(36-45)1 yılanlamsız bir ilişki yaşıyorsun gelecek planı kurmamalısın bir insan 22 yaşında bile çalışmaya öğrenciyim diye eriniyorsa anlaki gelecekte de pek bı aksiyonda bulunmayacak bu konuda ayrılmak en mantıklısı çünkü aşk karın doyurmuyor cicim ayları geçtiğinde gerçekler size tren gibi çarptığında mahkemede almak zorunda kalırsın soluğu hiç o topa girip yorma kendini seni taşıyabilecek ayakları yere sağlam basan biriyle olmalısın eğer bukadar olgun düşünüyorsan
14 Yorumla
Soran1 yılAçıkcası evet ama mutsuzum ve vicdan azabı çekiyorum çok seviyordum çünkü
Cevap sahibi1 yılSevdigin insan gelecek planınız için elini taşın altına koymuyorsa hiç gerek yok kendinden fedakarlık yapmaya
Soran1 yılBöyle de şey algısı oluştu parası yok bu yüzden bitti bu beni üzüyor o büyük ihtimalle öyle düşünüyor
Cevap sahibi1 yılSende paran yok diye değil çaban yok diye bıraktım seni deseydin
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, yaşadıkların bayağı karmaşık, anlıyorum seni. Şimdi bak, bir ilişkide önemli olan şeylerden biri denge, bunu unutma. Maddiyat önemli bir konu ama asıl mesele bu denkliği sağlayabilmek. Olay sadece para değil, sorumluluk almak ve çaba göstermek. Eğer sürekli tek taraflı fedakarlık yapıyorsan, bu uzun vadede seni yorar ve ilişkinizi de yıpratır.
Üniversitedeyken part-time çalışabilecek işlere küçümseyerek yaklaşması, sorumluluk almadığını gösterir. Senin isteklerin gayet makul, birlikte zaman geçirmek, gezmek tozmak hepimizin hakkı! Onun bu duruma sirke dökmesi gerçekten hoş değil. Bu ilişkiyi devam ettirip ettirmemek tamamen senin elinde. Ama ne kadar sevgi dolu olursan ol, biraz mantık yürütme zamanı. Sen de bu ilişkinin içindesin ve kendi mutluluğun önemli. ❤️
Bence, oturup bir kez daha sakin sakin konuşun ve ona duygularını, isteklerini, beklentilerini anlat. Eğer hala değişim göstermezse, enerjini daha yapıcı ilişkilere yönlendirmeyi düşünebilirsin. 💕10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Çalışmayan bir erkek olarak sanırım en doğru yorum benimki olur.
Birincisi parası olmayan bir insanın çalışmama lüksü olamaz. Eğer hastalık, iş bulamama gibi kendi elinde olmayan bir durumu yoksa bu kişiyle pekte ilişki kurmamak gerekir. Ve sen de (kadın-erkek fark etmeksizin söylüyorum bunu), bir ilişki kuruyorsan eğer, bu ilişki güzel anlar yaşamak için olmalı. Karşındakiyle güzel anlar yaşayamıyorsan eğer o kişiyle vakit harcamaya hiç gerek yok. Belli ki sen sorumluluk sahibi bir insansın. O ise çok çocuksu biri. Zaten ileride çok daha fazla sorun yaşayacaksınız. İş hayatı daha da fazla olgunlaştırıyor insanı. Ki kaldı ki senin hedeflerin var onun yok.
Ayrıca bir yemeğe çıkmayı maddiyatçılık olarak görmek komikmiş. Bunu yemeğe çıkmaktan nefret eden biri olarak söylüyorum. Sonuçta sevgilisiniz ve güzel anlar yaratmanız lazım. Ben mesela evde kendim yaparım her şeyi. Ya eve davet ederim ya sahile kamp sandalyesi alıp meze tarzı şeyler hazırlar getiririm. Yemeğe çıkmayı sevmezsen bile böyle şeyler yaparsın en azından.20 Yorumlaİlişkideki, evlilikteki kriterin maddiyatsa ayrılabilirsin.
Ancak sevgi, saygı, sadakat, güven gibi konular önceliğinse ona destek olman gerekir. Aksi halde bu gün güzel bir hayatınız olabir ancak yarın işlerin ters gidip gitmeyeceğini kimse bilemez. Bu sebeple evlilik, önemli ve doğru karar verilmesi gereken bir konudur.
Hayatta her şey olabilir. Beş parasız adamın, yıllar sonra son model araçla eşini yılda üç dört kez tatile götürdüğünü gördüm. Zengin bir adamın, bir trafik kazasında nasıl eli ayağı tutmaz olduğunu da gördüm. Ne parası kaldı, ne kimsesi. Güzel kadınların, bir anda güzelliğini yitirip suratına bakılmadığını da gördüm. Bu hayat böyledir. Zaten herkes "benim başıma gelmez" der. Bu sebeple doğru kara vermek, önceliklerini belirlenek, ileriye yönelik programlar yapmak, birbirinize destek olmak önemli. Sonrası karar aşaması.
12 Yorumla
Soran1 yılO destek olmuyor
Kısaca hep şunu derim. Erkek kadından büyük veya yaşıt olmalı. Sebebi tam da bu. Kadınlar genel olarak 24-25 de tam olgunluğa gelirler. Kız dan kadına dönerler yani. Biz erkekler tabi 22 yaşında olgun olan da vardır ama geneli hala çocuktur. Sizin sevgiliniz hala çocuk. Sizin gezme dolaşma eylemini vakit geçirmek , anı biriktirmek olarak değil , para yemek olarak bakıyor. Veyahut bir erkek gençte olsa kız arkadaşıyla vakit geçirir ama bazen de özel vakitler geçirir. Bu özel vakit yanlış anlaşılmasın. Mesela ben kız arkadaşımla kahve içerdik , veya hamburger de yedik , veya makarna vb şeylerde yemeğe gittik. Ama benim için özel vakit , bazı zamanlar da giderdik iyi bir balık restauranta güzel vakit geçirirdik. Yani özel takılırdık. Kimi zaman sokak pişavcısında da oturduk , kimi zaman lüks diyeceğimiz yemeği güzel olan yerlerde de. Bu farklılık insanı özel kılar. Buda bence işte özel vakit dediğimiz şeylerden biridir. Ve insanı mutlu bırakır.
30 YorumlaKızçem aşk, sevgi güzelde, bunlar karın doyurmaz. Belli ki sevgilin böyle gelmiş böyle gider cinsten biri. Boş maceralar peşinde. Aklı başında birisin, neden seni sömürmesine izin veriyorsun. Çok ciddiyim Bugün sana bu şekilde davranan yarın ne yapmaz. Topla aklını ve ondan uzaklaş. Emin ol bak 29 yaşındayım ve zamanında tabiri caizse "aşk kuşu" gibiydim. Ama hayattan aldığım en ağır derslerden biri "Davul bile dengi denginedir". Çok net. Belli ki o senin dengin değil. Mesele sadece maddiyat da değil. Paşa bey seni sömürüyor bariz. Kendine yazık edersin benden söylemesi. Hakkında hayırlısı.
10 Yorumla
1 yılBir ilişkinin sağlıklı olması için, her iki tarafın da birbirine saygı duyması, duygusal ve maddi olarak birbirini desteklemesi önemlidir. Görünüşe göre sevgilinde bu konularda bazı eksiklikler var.
Ancak, sevgilinin seni küçümsemesi, sana maddiyatçı demesi ve geri dönmek istemesi gibi davranışları kabul edilemez. Kendine saygını korumak ve değerli hissetmek önemlidir. Sevgilin bu konularda değişmeye istekli değilse, bu ilişkinin senin için uygun olup olmadığını sorgulamalısın.
Unutma, sen de değerlisin ve mutluluğu hak ediyorsun. Kendini sev ve sana değer veren, seni mutlu eden biriyle olmayı hak ediyorsun.
10 YorumlaSeninde dediğin gibi sugar momy ye dönmüş olay ve şu bir gerçek o hala bir ergen sen kendini geliştirmiş be bir şeylerin farkındasın istediğin hayallere onsuz daha kolay ulaşırsın. O şu an sana sadece ayak bağı oluyor.
24 Yorumla
Soran1 yılEvet vicdan azabı çekiyorum ama yapacak bir şey yok
- 1 yıl
Tamam seviyor değer veriyor olabilirsin ama insana en çok zararı sevdikleri ya da sevdiğini sandıkları verir seven sevdiğini yüceltir gelişmesi için elinden gelini yapar eğer seni aşağıya çekiyorsa bu senin için tümör den farksız olur kesip at kurtul ondan kendi hayatına yazık etme hayallerine hedeflerine kişiliğine yazık etme senin hayatının en önemli karakteri sensin seni her zaman yüceltecek seni eğitecek bilgi verecek gelişmene yardımcı olacak insanların yanında ol ki geçmişe dönüp baktığında keşke deme.
Soran1 yılDoğru söylüyorsun teşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ben fakirliği anlarım olur zenginliği de anlarım o da olur. Çalışmamak nedir bir onu anlamam. İnsan kendisi kazanmak için mücadele etmiyorsa hic bir şey hak etmiyor bence. Hiç yüz verme ona da kendine de. Kendi ayakları üzerinde durmayı başarıp sonra sana gelsin.
10 Yorumla
1 yılnerde işe yaramaz aptal boş adamlar varsa gidip onlara veriyorsunuz kendine bakan bir hatun bulmuş anlayışlıda niye çalışsın mkkk sığırı baktın birkaç ay kötü gidiyor bu huyları ayrıl gitsin 9 ay çok uzun bunu anlamak için bide bu boş adamla evlilik planı yapıyorsun valla garipsiniz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 425 cevap paylaştı.
1 yılO adamdan hayır gelmez iyice düşün maddiyata olmayan iş beğenmeyen adamla olmaz. her gün o tipler bize iş baş vurusu yapar ne maaş duşunuyon sorarsın 50 binden kapi açar
11 Yorumla
Soran1 yılBen çalışmasını kendim için bile istemiyorum onun için istiyorum birikim yapsın almanya ya gitmek istitor ailesi destek olmuyor dışarıda rahat rahat yesin içsin babasına muhtaç yaşamasın şimdiden hayata atılsın öğrensin diye istiyorum bana ne onun aldığı 17bin tlden benim ailem çok şükür 24 yasında da olsam bir dediğimi iki etmiyor ben onlara yük olmak istemediğim için çalışmak istiyorum şimdi okulum bitti sonuçta kimseye de bel bağlamaya niyetim yok öyle bir karakterde değilim sus aşağı al parayı diyen erkeklede yapamam ki
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılSonuna kadar okumasan sana söverdim ama yine sövebilirim şu saçmalığı bırak evlenecez edecez barklanacaz birikim lazım cart curt yeter artık türk kızları olarak gına geldi doğmamış çocuğa don biçmek oluyor kendi kendine gelin güvey olmak oluyor olmayacak şeye olacak edecek demek sadece saçma sapan hareketle oluyor o evlilik olacaksa her türlü olur ama olmayacağı için ya takılmana bak ya da başka takılacak erkek bul kendine
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Kızlar işsiz parasız erkekle sevgili olmuyor diye biliyordum
11 Yorumla
Soran1 yılÖğrenci beklerim diye düşündüm çalışma hayatına girmesni
Gizli Üye(30-35)1 yılEee haklı değil mi, 22 yaşındaki çocuktan ne bekliyorsun. Maaşları kucumsemesi de çok normal. Bu enflasyonda 60bin almamız gerekirken 17bin kabul etmek istemesek de kabul ediyoruz.
Sevmiyorsan ayril
10 Yorumla
1 yılGüzelim. Ondan bi cacık olmaz. Şimdi böyle ise, evlenince cıldırırsın. Çalışmayan erkek ne demek ya. Galiba o senden gecinme derdinde.
10 Yorumlasenden iyi sugarmomy olur canısı. devam et böyle inekliğe ömrün boyunca sağsınlar sütünden etinden tezeğinden faydalansınlar...
10 Yorumla
1 yılÇalışmayan adamdan da, beni yemeğe götürmüyor bana hediyeler almıyor diyen kadından da hayır gelmez. Tam birbirinizi bulmuşsunuz ne güzel, niye ayrıldınız ki siz 😄
01 Yorumla
Soran1 yılHep gideceğimiz yerleri ben ayarlıyorum plan yapıyorum şunu yapalım bunu yapalım diye benim hayatta yaptığım aktiveteler daha fazla hepsinden eksik kaldım resim heykel lego tenis ben olmasam etkinlik yapacak biris değil her şey para değil bunu biliyorum ama sıkıcı oluyor böylede anlatabiliyor muyun
1 yılSevgiyi hak etmiyorsun. Muhtemelen çocuk seni herşeyden çok seviyor ama sen onu beğenmiyorsun. Kadınlar neden böyle maddiyatçı varlıklar anlamıyorum.
06 Yorumla
Soran1 yılMaddiyatcı olduğumu düşünmüyorum evimde latte makinesi olmasına rağmen onunla 3₺ lik kahve içiyoruz ben o kahveyi sevmiyorum bile bazen kahve alıp market alışverişi yapıp evine gidiyorum o ona geldiğimde yemek yer misin aç mısın diye bile sormuyor
- 1 yıl
Eğer onu terk edersen maddiyat yüzünden terk etme. Bunu yaparsan bir o... sbudan farkın kalmaz.
Soran1 yılBu yüzden terk etmedim o benden ayrıldı beni annenle karıştırma senin gibi bir çocuğum olmasın diye düzgün eş seçmeye çalışıyorum
- 1 yıl
Benim gibi bir çocuğun olmasın istiyorsan 1.90+ erkek bulman lazım.
Soran1 yılAyrıldığım cocuk 2 metreydi :)
- 1 yıl
Kadınlar 27 yaşına kadar zaten uzun erkekler ile takılır şaşırmadım.
1 yılDoğru. Kadın dediğin erkeğine bakmalı kdjcjc
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Yatakta mı coook iyi, katlanma, razı olma nedenin ne
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Çalışmayan tembel adamdan hiçbir halt olmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
1 yılYol yakınken ayrıl o kişiden ondan sana hayır gelmez..
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Çalışmayan adamdan olmaz totosu ağır belli ki yerinden kaldıramıyor.
04 Yorumla
Soran1 yılÖğrenci ama
Soran1 yılBiyomedikal mühendisliği okuyor ikisi çok zor oluyor diyor yapamam diyor şimdide iş beğenmiyor maaş beğenmiyor sanki cebinde 60k var 17kyı küçümsüyor
Yani bir kere de roller değişsin ya sen karşıla çocuğun masraflarını
01 Yorumla
Soran1 yılDoğum gününde bütün hesabı ben karşıladım ona gittiğimde market alışverişi yapıyorum kahve alıp gidiyorum zaten ilişkinin başından beri yarı yarıya hesap ödüyoruz ama artık çok yoruluyorum
Gizli Üye(30-35)1 yılMaalesef dogru degil cunku birbirinizin hayattan beklentileri cok farkli
10 YorumlaHerseyi sugarmommy deyişine:)))) güldürdün:)))))
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGelmiş yine evliliğe laf. Türk kızının evlilik isteği meşhur... Sonra da para yok diye adamın kafasını...
04 Yorumla
Soran1 yılcanım mısın sen sende sugar mommy arıyorsun herhalde
Cevap sahibi1 yılBu tür lafları konu eden kadınlar erkek dünyasında sevilmiyor. Nişan atmışlığım bile var. Bu yüzden çok net söylüyorum: Para konularını dert ediniyorsan evlenmeyi düşünmeyeceksin. Bunları dert edinip erkeğin başının etini yemeye HAKKIN YOK! Erkekler bu tür kadınlardan nefret eder.
Cevap sahibi1 yılEvlilik para değildir. Parayı dert edinen bir insan evliliğin ne demek olduğunu bilmeyen zavallı insan türüdür
Cevap sahibi1 yılKadın için de bu durum böyle erkek için de böyle
1 yılNerden bulursunuz böyle çapsız herifleri
12 Yorumla
Soran1 yılBumble dan buldum
- 1 yıl
Harbiden vasıfsız yaaa
Bence rahatsız edici
111 Yorumla
Soran1 yılBende artık rahatsız oluyorum
Soran1 yılBen 9 aydır birlikteyim ve dişil enerjimi kaybetmiş hissediyorum
Soran1 yılEvet cocuk bakıcısı gibi hissettiriyor zor durumda kaldığımda öğütlerden ilerisi olmuyor
Soran1 yılBen önceki ilişkimde prenses gibiydim ama kız çevresi çoktu zorluyordu beniyan bahsettiğim kişi ıssız adam gibi
Soran1 yılYani yine tercih yapacak olsam ıssızı seçerim çünkü seviyor ve sadık ama ilerisi yok
Soran1 yılBen diğeriyle mutlu olmamıştım sadece pahalı hediye alıyordu onları bende alıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılEvinin erkeği yap.
11 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
Gizli Üye(18-24)1 yılİlişkin buranın mezesi olmasın, o senin özelim bunu yapma
01 Yorumla
Soran1 yılÖzel şeyleri paylaşmadım genel görüş almak istedim çünkü kendimi kötü hissediyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum
Gelecekte artık o ev beyi olur sen çalışırsın . Şuanki Türk evindeki rollerin değişimi olur.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSoru baştan yanlış, cevabı zaten yanlış
11 Yorumla
Soran1 yıl:/
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılBu erkekle bir evlilik yürümez.
10 Yorumla
1 yılOndan bir bok olmaz kuzum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılEvlenecek erkek bul
11 Yorumla
1 yılYaşı küçük erkeklerden uzak dur
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHayatına erkek al çocuk değil
10 Yorumla
1 yılHayır iş bulmayan erkekle olmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. yanii, sürekli sen mi bakcaksın ona
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDoğru bir karar değil bence
120 Yorumla
Soran1 yılNeden
Cevap sahibi1 yılPek değer verdiğini düşünmüyorum kusura bakma aşk konusundan anlamam
Soran1 yılBenim mi onun mu ben onun icin hayatımı değiştirmeye karar vermiştim
Cevap sahibi1 yılOnun değer verdiğini düşünmüyorum
Soran1 yılSence ne yapması gerekirdi
Cevap sahibi1 yılŞahsen bana bu kadar değer veren biri olsa çalışmaktan ölsem gam yemem bence onunda bu düşüncede olup evliliğiniz için para biriktirmesi özel günlerinize değer vermesi gerekirdi
Soran1 yılBende böyle düşünüyorum bana maddiyatcısın dedi ben onunla bimden 3₺ ye aldığımız kahveyi içiyorum benim evimde latte makinesi var bunu nasıl söyler aklım almıyor
Cevap sahibi1 yılMaddiyatcı değilsin o nankör
Soran1 yılSen yapay zeka değilsin değil mi
Cevap sahibi1 yılDeğilim ya kanlı canlı insanım. d
Soran1 yılAma şu an ona dönmediğim için kendi içimde de kötü hissediyorum sanki onun parası yok fakir diye barışmıyormuşum gibi hissediyorum
Cevap sahibi1 yılAilesinin durumu iyi demiştin yani fakir sayılmaz ama 22 yaşına gelip çalışmaması bence onun ayıbı
Soran1 yılAilem ve arkadaşlarımda öyle söylüyor bende öğrenciyim sonuçta şimdi iş hayatına atılacağım ama ondan daha istekliyim gelecek için o biyomedikal mühendisliği okuyor mezun olunca hemen almanyaya gidip çalışıp çok zengin olacağını düşünüyor
Cevap sahibi1 yılZengin olmak o kadar kolay değil hayatı film senaryosu gibi düşünüyor kız olmana rağmen çalışmaya ondan daha isteklisin helal olsun Türkiyede zor bulunur bu kızlar
Soran1 yılEvet ben kimseye bel bağlamak istemiyorum kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum evlenip cocuk yaparsam bir süre çocuğuma bakarım sonra yine çalışırım ama hayatımdaki erkekte benim seviyemden aşağıda olsun istemiyorum çünkü bu durumu kaldıran bir erkek karakterli gelmiyor bana
Cevap sahibi1 yılÇok haklısın yani bence evi geçindiren erkek olmalı kadının aldığı para ile de birikim yapılması en mantıklısıdır tabi kadın erkekten çok kazanıyorsa işler değişebilir ama o şahıs ile evlenmenin seni mutlu edeceğini pek sanmam
Soran1 yılİçini rahatlattın teşekkür ederim
Cevap sahibi1 yılRica ederim daha fazla yardımcı olmak isterdim ama insanlıkla aram pek iyi değil
Soran1 yılAhahahah olsun çok yardımcı oldun bu da insalık sonuçta
Cevap sahibi1 yılYardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana
1 yılbitcoine bulastiysa uzak dur
10 YorumlaYol ver gitsin çoluk çocukla uğraşma
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılYanlış
10 Yorumla
1 yılSenin üstünden geçinmeye çalışıyor ayrıl bence
10 YorumlaDoğru değil gel ben çıkarayım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ona yol ver
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİyiymiş vallaha
10 Yorumla
1 yılÇok doğru kişi
00 Yorumla
1 yılGunaydin
00 Yorumla
1 yılAyrıl o çocuktan
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer