Sevgilim çalışmıyor, 9 aydır beraberiz 1 kere beni yemeğe çıkarmadı. Bu ilişki doğru mu?

Benim yaşım 24 erkek arkadaşımın ise 22. Ben şimdi iş hayatına atılacağım ve o çalışmıyor. 9 aydır birlikteyiz spontene gelişmeler dışında hiç beni yemeğe çıkarmadı. Ona gittiğimde bile yemek ısmarlamıyor. Ailesinin verdiğiyle yetiniyor. Öğrenciyken yapılabilecek meslekleride kücümsüyor maaşını beğenmiyor. Özel günlerede önem vermez. Ve hediyeyide günler sonra alıyor özenmiyor hiç bir şeye en son bu durumdan tartıştık. 20 doları btcoine yatırmış bende onun yerine çalış dedim. Ben seninle gezmek tozmak istiyorum dedm. Bana maddiyatcısın deyip ayrıldı. Şimdi de geri dönmek istiyor. Ailem bana maddi destek sağlamasına rağmen onunla 9 aydır öğrenci hayatı yaşıyorum. Evlilik düşünüyoruz şimdiden birikim yapması lazım her şeyi sugar mommy gibi ben karşılayamam sonuçta ailesinin durumuda iyi ama çalışması için destek olmuyorlar. Ne yapmam lazım akıl verin

Sevgilim çalışmıyor, 9 aydır beraberiz 1 kere beni yemeğe çıkarmadı. Bu ilişki doğru mu?
Cevapla