İlişki ve uzun mesafe ilişkisi (Kız arkadaşım öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum ) ?

Merhabalar üniversitede ortak arkadaşımla tanışmış olduğum bir kızı seviyorum. Kız benimle hem karakter olarak hemde düşünsel olarak aynı. Geçen akşam beraberken açılacaktım ama açılamadım WhatsApp üzerinden kendimi ifade edip seni seviyorum dedim. Onun da 3-4 erkek arkadaşı dışında herhangi bir erkek arkadaşı yok olanlar da zaten ben ve ortak arkadaşımız. Geçen gün ikimiz tek buluşup ona karşı hissetiklerimi yüzüne karşı söyledim ve benden ne istiyorsun yani beklentin ne dedi. Bende ona karşı neler hissetiğimi ve neden hissettiğimi anlattım konuşmalarımız 4 saat sürdü ben konuştum o dinledi yani bir anlamda o beni konuşturdu 😊Olabilecek her şeyden konuştuk, sohbet havasında onu sıkmadan konuştum. Anladığım o ki o da bana karşı boş değil zaten her haliyle belli ediyor. Şimdi yakın zamanda tekrar bir araya gelecez ben bilerek ilk açıldığımda bana karşı olan hisslerini sormadım söylediklerimi biraz düşünmesi için zaman vereyim dedim ama yakın zamanki buluşmamızda bana karşı olan hisslerini soracam. Şimdi eğer o da bana karşı boş olmadığını söylerse ki ben yakında üniversiteye gidecem araya mesafe girecek bir anlamda uzun mesafe ilişkisi olacak bu konuyu onunla nasıl konuşabilirim, ya da daha doğrusu sonrası için ne konuşmalıyım ne sormalıyım?
İlişki ve uzun mesafe ilişkisi (Kız arkadaşım öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum ) ?
Cevapla