Güncellemeler
+1 yıl
Yani hiç vurmadı dovmuyor ben buna izin vermem zaten ama bu hareketleri tuhaf degilmi
Güncellemeler
+1 yıl
😫😫
Esim çocuğumun babası. 2 yaş kızım var cocuk yaramazlık yapti diye bardak aldi şu doldurdu kafasından aşağı yüzüne bosalltii suyu gecen günde dedi ki çocuğa ölsende kurtulsak senden dedi. Ben tepki verincede bana kızıyor ben otorite kuruyorum diyor ben olmasam kim bilir neler yapacak cocuga ben hep bağırıyorum kızıyorum eşime ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
cocugun pisikolojisini yerle bir ediyor asla izin verme. o cocuk daha. bak kocan adam olsun yemin ederim senin ip adresinden adresini bilgilerini bulur kocanida senide hapse attiririm. benim asabimi bozmayin. 2 yasinda cocuktan ne istiyorsunuz ln delirtmeyin adami. ya cocuga adam gibi bakin ya da cocuk yapmayin.
bu ginderinjn linkini kopyaladim savciliga suc duyurusunda bulunacam.
Hemen adam gibi bir avukat bu ve direk boşan ondan kanıt sunabiliyor sansın ve o evden hemen uzaklaş o çocuğu da o adamdan uzak durdu o ne biçim bir psikopatlıktır ya
Yani başbaşa bırakma kesinlikle eşinin psikolojisi iyi değil
Yok bırakmam zaten oda istemez seviyor çocuğu ama böyle hareketler olur mu ta
Çok yanlış şeyler psikolojik sıkıntıları var kocanın
Ama tedaviyi kabul etmiyor ki diyor benim bir sorunum yok diyor
Çocuk bu kırar da döker de yaramazlıkta yapar kendini ifade edemez sen sen ol eşinle yanlız birakma
Yorum yapıp sinirlerimi bozmak istemiorum o derece yani
Ulan böyle insanları nerden buluyorsunuz yaa nerden ya
Böyle otorite olmaz. Yalnız kaldığınızda eşinle güzelce konuşmalısın. Gerekirse aile terapistine gitmenizi öneririm çünkü çocuklar böyle şeylerden çok fazla etkileniyorlar. Yapmayın ona bunu
Ablacım boşan bi zahmet ya öldürtecek misin çocuğu
Dovmuyor cocugu asla vurmadı ben buna asla izin vermem biliyor
Ölsen de kurtulsak demesi yeterli değil mi?
@arybn evet ama sonradan dediki içimden gelerek demedim o sinirle dedim
Başlarım sinirine
@arybn off bütün ailem diyor evine bakiyor olur o kadar sabret sabret ben çocuğuma bir kere bağırmış insan değilim zoruma gidiyor
Abla senin kafan nasıl çalışıyor ya? Çocuğuna ölsen de kurtulsak demiş, suyu almış çocuğun kafaya boca etmiş vurmaktan ne farkı var bunun? Adam senin izinlerini taksa o hareketi de yapamazdı. Ayrıca sen bu çocuğu kendi babasıyla hiç mi yalnız bırakmayacaksın? 50 tane koca bulursun bulamasan da çok lazım değil anladın mı gir işe bak çocuğuna. Çocuğun psikolojisi sadece şiddet görünce bozulmuyor senin kocanın kafa gitmiş, merhamet desen sıfır. O çocuk sizin oyuncağınız mı yazık günah.
Mesaj attım ona Şu an maça gitti dedim ki bu çocuğa bida böyle davranırsan birdaha ikimizin de yüzünü goremezsin gideriz tek başına yaşarsın dedim oda yazmis haklisin tek suç benim zaten özür dilerim ikiniz dende
Çok yıldırıcı olmuştur eminim okurken bile ürküyor insan 🤝🏻
Ya ne yapayım
Çağır ailesini alsınlar çocuklarını tedavi ettirsinler kızım Allah Allah çocuğundan kıymetli mi koca dediğin mesaj atmış tehdit ediyor, o da uzaktan 2 yaşındaki çocuktan özür diliyor. Çocuğun haberi mi oldu mu şimdi bu özürden? Düzeldi mi psikolojisi? Travma kalacak belki çocukta siz bunu o yetişkin biri olana kadar öğrenemeyeceksiniz ki. Sonra büyüyünce de bu niye böyle davranıyor, niye böyle oldu diyeceksiniz.
Boşa o adamı çocuğun için yoksa o kızın psikolojisi maf olucak büyüyünce onun için çok zor olur
Şikayet et o kocam dediğin yaratığı
Öyle baba mı olur siikm öyle babayı
Acilinden boşan
Direkt boşan