Bu zamana kadar sevgilim olmadığı için kendimi kötü hissediyorum?

Bu sene 12. Sınıfa geçtim ve hiç sevgilim olmadığı için kendimi kötü hissediyorum. Keşke zamanında kilo verseydim lisede hiç bir kızla konuşamadım bile boyumda 180 zaten kısa bu devire göre. Sınıfta 6 erkek benden uzun bende 7 erkekten uzunum. 11. Sınıftaki 188 adamlar var ben 180 im hala her hafta sevgili değiştiriyorlar sevgiliyi geçtim benim karşı cinsten arkadaşım bile olmadı bir kızla konsere bile gitmedim. üniversite ortamıda lise gibi olmaz zaten. Keşke annem babam daha güzel/ yakışıklı uzun boylu olsaydı

Bu zamana kadar sevgilim olmadığı için kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla