Sadece nikah yaptık ve hamile kalınca düğünümüz olmadı. Detaya gelir misiniz?

Geçen sene eylülde evlendik. Sadece nikah yaptık ve gelinlik bile giymedim. Aslında bu yaza doğru düğün yapalım diye planlıyorduk ama hamile kalınca düğün de iptal oldu. Aldığımız gelinlik, damatlık her şey öylece elimizde kaldı. 😪 Bebeğimiz önümüzdeki yaz 1 yaşına yakın olacak. Sizce de böyle bir çekim yaptırsak nasıl olur? Hem gelinlik damatlık giymiş oluruz, hem hatıra kalır. 😌
Sadece nikah yaptık ve hamile kalınca düğünümüz olmadı. Detaya gelir misiniz?
Sadece nikah yaptık ve hamile kalınca düğünümüz olmadı. Detaya gelir misiniz?
Cevapla