Geçen sene eylülde evlendik. Sadece nikah yaptık ve gelinlik bile giymedim. Aslında bu yaza doğru düğün yapalım diye planlıyorduk ama hamile kalınca düğün de iptal oldu. Aldığımız gelinlik, damatlık her şey öylece elimizde kaldı. 😪 Bebeğimiz önümüzdeki yaz 1 yaşına yakın olacak. Sizce de böyle bir çekim yaptırsak nasıl olur? Hem gelinlik damatlık giymiş oluruz, hem hatıra kalır. 😌
Sadece nikah yaptık ve hamile kalınca düğünümüz olmadı. Detaya gelir misiniz?
Bence çocuksuz yapın eşinle doğumdan sonra ama içinden ne geçiyorsa onu yap ilerde çocuğun kardeşi olursa fotoğrafta ablam var ben yokum diye kıskançlık yapar
Bunu çektirmek için illa düğün yapmanıza gerek olmaz zaten :) anı olarak kalsa yeterli bence de güzel düşünmüşsünüz. Allah mutluluğunuzu daim etsin, evladınız analı, babalı büyür inşallah. :) Bence böyle yapıp hatıra çekimleri yapabilirsiniz çok ta yakışır. :)
Teşekkürler. Aslında gelinlik giyememek içime dert oldu. Özellikle bu yüzden yaptırmak istiyorum. Bebekle beraber olunca da ayrı bi özel olur diye düşündüm... 😌