Düğüne 1,5 ay var biz yakinlastik optuk birbirimizi sarildik sizce hata mi yaptik?

ben hisedemiyim. bnde sorun mu var pisman gibi birseyim. sarilirken operken. az utanmistim da simdi hatirladikca bi utanc var ben ne yapcam

Güncellemeler
+1 yıl
Ben ke dimi cok kotu hissediyom. Zvk alamiyom simdi ne yapcagimi bilmiyom. o kadsr opmeye dokunamaya ragmen hic birsey hissetmedim acaba ikiski sorunum mu var bi anda sogukluk girdi uzaklasam mi ondan ne yapsam😣
Düğüne 1,5 ay var biz yakinlastik optuk birbirimizi sarildik sizce hata mi yaptik?
Cevapla