Nasıl duygusal olmayı bırakıp erkeklere karşı beklentimi en aza indiririm? bunu yenmiş birileri cevaplarsa sevinirim?

Yani nasıl sevgililikte daha çok eğlenmeye bakarım. Çünkü ciddi bir ilişki istemiyorum ama nedense duygularıma da engel olamıyorum bunun nedeni ne olabilir ve çözümü için neler yapabilirim? Çünkü bu benim sorunum (veya saçma bir beklentiye girme hastalığı diyelim) hem bunu hem de tabularımı nasıl yenerim bu yollardan geçmiş birilerinin tavsiyelerine ihtiyacım var

Hiç sevgilim olmadı buarada

Nasıl duygusal olmayı bırakıp erkeklere karşı beklentimi en aza indiririm? bunu yenmiş birileri cevaplarsa sevinirim?
Cevapla