Bir erkek için çabalamak beni küçük düşürüyormuş gibi geliyor. Bu psikolojiden nasıl kurtulurum?

Çok güzelim mükemmelim bğtün erkekler peşimden koşmalı gibi egolarım yok. Ama bir erkek için çabalamak ya da ilgimi belli edecek bir harekette bulunmak beni küçük düşürecekmiş gibi geliyor. Sonra ben kendimle kavga ederken maddi manevi bana göre daha alt seviyede olan biri gelip sırf cesur davrandığı için adamı alıp gidiyor. Ben de artık erkeğini kapan kadın olmak istiyorum çok sıkıldım.

Bu psikolojiden nasıl çıkabilirim?
Bir erkek için çabalamak beni küçük düşürüyormuş gibi geliyor. Bu psikolojiden nasıl kurtulurum?
Cevapla