Hemcinslerinizden teklif aldığınızda reddedince demagojiye başvurup neden saygı kaybediliyor?

Ya herkesin yönelimi kendine herkesin tercihlerine saygı duyuyorum ancak benim yönelimim bu yönde olmadığı için neden dışlanma psikolojisine girip saygıyı elden bırakıyorsunuz? Normal ilişki gözüyle bakın ve karşı tarafın boş olup olmadığını bir öğrenin.. saygı sınırını da aşmayın

Hemcinslerinizden teklif aldığınızda reddedince demagojiye başvurup neden saygı kaybediliyor?
Cevapla